#21
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, dan zal ik maar niet vertellen wat tie kost........ (sttttt, 1500,- euro) vind m wel stoer, straks zit ie achter het achterpaneel en dan zie je er niks meer van ! Komt wel een kleinere op trouwens, deze is 180mm en er komt er 1 van 150mm onder zodat ie beter achter het achterschot past........
__________________
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline |
#22
|
||||
|
||||
Hee, dat is Bazza's kever!! (check keversite.nl)
Ik vind het een heel bruut apparaat, zeker omdat alles in een bril carros is gebouwd Ben ook zeer benieuwd naar de prestaties met de 2.7 liter Remmele, als hij ingereden is..... 200km/h is idd. best wel scary in een kever (althans, vind ik), en dan met name bij gas los... http://l1.yousendit.com/d.php?id=T4...O0389L78DOD5MO4 Lijkt me leuk om eens met een paar van zulke kevers tegelijk te gaan rijden.... (Dus Prutzer en Walter: als jullie van de zomer zin hebben ) Grt. Robin
__________________
The least likely, can be the most dangerous.... 2275cc type I turbo with DTA enginemanagement Last edited by blue thunder : 07-04-2005 at 16:16. |
#23
|
||||
|
||||
en weer bij amersfoort he.
het schijnt dat daar regelmatig gescheurt word. lol en hij mag zn stuur weleens recht zetten staat naar rechts als hij rechtuit rijdt of het is gezichts bedrog. |
#24
|
|||
|
|||
28 april is weer vrij rijden op Zandvoort...Lijkt me iets minder gevaarlijk dan de openbare weg (alhoewel..) :biggrin:
|
#25
|
||||
|
||||
vrij rijden is niet echt dat je zegt van.... we zijn allemaal even zuinig op onze auto... :roll: Heb verschillende zien rijden: oude BMW 3 series tot splinternieuwe M3 of M5... komen niet schade vrij van het circuit, want het boeit ze niet zoveel... de een heeft een oud hok, de ander heeft geld zat... Maar jij rijdt er wel tussen! Mijn oom rijd er ook wel bij, en dan ga ik wel eens een dagje mee... Maar er zijn er echt bij die een bord voor hun kop hebben...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#26
|
||||
|
||||
leuke kever trouwens, wat mij betreft op de kleur na, maar goed, leuke wagen! Maar lijkt niet zo lekker op de weg te liggen met die hogere snelheden, of ligt het aan mij... 200 lijkt me ook niet echt reëel, dan zou je met 120 km/u verschil langs die vrachtwagens gaan, en dat zie ik er niet aan eigenlijk... Maar filmpjes zijn niet in te schatten natuurlijk
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#27
|
|||
|
|||
Quote:
28 april is vrij rijden door de HARC georganiseerd, dus ik mag hopen dat het allemaal (semi-)klassieke auto's zijn die meerijden en er schijnt ook professionele instructie te zijn; mijn buurman geeft die toevallig nogal eens Maar ben zeker met je eens dat er een risico is van de andere bestuurders op het circuit, maar als je moet kiezen tussen racen op de openbare weg en de risico's die daaraan kleven of op een afgesloten circuit... |
#28
|
||||
|
||||
vrij rijden voor alleen klassiekers, is niet vrij rijden toch..? :p
en je bent onverzekerd, of wel verzekerd, maar op welke basis dan? Kun je haast nog beter op de weg racen met je klassieker volgens mij.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#29
|
||||
|
||||
Als je in het filmpje de hectometerpaaltjes in de gaten houdt, en je meet de tijd op die nodig is om op topsnelheid 5x 100 meter af te leggen, komt het anders aardig in de buurt van de 200 (kwam zelf uit op 192).
Wat betreft circuitrijden: zeker een prettiger gevoel dan over de openbare weg, echter ligt het circuit helaas niet in mijn achtertuin :frown: Ik weet ook niet wat ze rekenen voor een dagje rijden op het circuit, maar dat zijn vaak behoorlijk stevige prijzen...... En als je schade rijdt: dat zijn nou eenmaal de risico's. Grt. Robin
__________________
The least likely, can be the most dangerous.... 2275cc type I turbo with DTA enginemanagement |
#30
|
|||
|
|||
130 euro voor niet leden en 100 euro voor leden van de harc IIRC
|
#31
|
|||
|
|||
Quote:
hoe lang mag je dan rijden? 1 ronde? 1 uur? 1 dagdeel? of de hele dag? is het per persoon of per auto? mogen er meerdre mensen met de auto rijden? |
#32
|
||||
|
||||
Aangezien dit over mijn kever gaat: 1-Ik wist dat er niet geflitst werd die dag.
2-Ik rijdt niet zo vaak zó hard. 3-De uitlaat van de nieuwe motor kost 2100€ en is erg goed, alleen past niet goed achter het nog te maken achterschotje. De nieuwe motor is bedoeld voor een 03 en staat daarin RETEGOED! Met rond de 200km/h rijdt je nog redelijk op je gemak bij deze verlaagde kever. 4-Vrachtwagens rijden géén 80! eerder rond de 100, dat verklaart het verschil wat je ziet op het filmpje. Let wel, in een auto, ongeacht welke, is de sensatie van snelheid véél groter. 5- de kleur van de auto is ok, en hij was al zo en had van mij ook origineel zwart mogen zijn. Verder gaat hij straks als alles goed is 220 en hoop ik er veel plezier aan te beleven. Dáár gaat het tenslotte om. enough said. Bazza! |
#33
|
||||
|
||||
Staat idd in Amersfoort... ik ben laatst met hem even naar zijn garage gereden om wat sierstripjes voor mijn Kever te halen.
Ding ziet er dik uit hoor, echt wel strak... niet helemaal mijn stijl maar hij is echt wel vet!
__________________
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : |
#34
|
||||
|
||||
he bazza, dat heb je goed !!!!
rijd zelf ook wel vaker 200 in mijn kever en dat is idd goed te doen!!!! |
#35
|
|||
|
|||
idie kever heet toch ook bij volksrepairs gestaan! (om te bouwen)
__________________
feit EEN POLO 1.0 REMT HARDER DAN DAT HIJ OPTREKT |
#36
|
||||
|
||||
Hij stond daar omdat ik hen beloofd had dat ze de motor mochten inbouwen, that's all. Een soort wederdienst.
Als het goed is staat hij daar binnenkort weer. Het is n.l. nog niet gelukt. Bazza! |
#37
|
|||
|
|||
das balen maar hoeveel vermogen krijg je zometeen dan en dan ben ik meer benieuwd naar je koppel?
__________________
feit EEN POLO 1.0 REMT HARDER DAN DAT HIJ OPTREKT |
#38
|
||||
|
||||
eerder naar de 200 pk leon 120 pk zit je zo aan bij een 2 liter zonder veel gekke dingen
1641 zit je ook aan de 80 pk hans ene uitlaat is goe !!!!!!!!!!!!!
__________________
rag-topp drivers the best www.keverfreak.nl how low can you go?? www.v-v-aircooled.tk |
#39
|
||||
|
||||
Quote:
Ikheb geen idee hans ! Ik heb dat stukje tekst van keversite gekopieert......
__________________
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline |
#40
|
||||
|
||||
wel een mooi bak om naast zo''n fu.king porsche te zetten
__________________
rag-topp drivers the best www.keverfreak.nl how low can you go?? www.v-v-aircooled.tk |