|
|||
|
|||
Pedalenbox G60 + Hydraulische koppelingscilinders
Wie o wie kan mij helpen aan een G60 pedalenbox samen met de Master en slave cilinders voor de koppeling??
|
|
|||
|
|||
heb helaas geen pedalen box de cilindertjes wel voor de koppeling en op de bak mvg,
|
|
|||
|
|||
Quote:
Topp.. Toevallig ook nog met de leidingen erbij? zoja, dan mag je me even PBen met de vraagprijs! Gr.. |
|
|||
|
|||
SchoP
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een achterplaat liggen voor tussen de rembekrachtiger en het schutbord voor een auto zonder ABS.
|
|||
|
|||
Quote:
Kijk.. dat gaat de goede kant op. Stuur me maar ff een pm met vraagprijs... weet zeker dat we er wel uitkomen. Gr.. Menno. |
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb beide Cilinders en slang wel voor je liggen. Intresse, stuur dan een mail -->nbell@live.nl Groeten Nick
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo Nick,, Ik ben zo goed als voorzien van alle spullen die ik nodig heb. Evengoed bedankt voor je reactie!! Gr.. Menno |
|
|||
|
|||
Voor nu mag hier een slotje op..
|