|
||||
|
||||
2 uurtjes rijden, maar het is al 3 jaar lang de moeite geweest... . Hop naar de 4de keer!
|
|
|||
|
|||
ga er weer bij zijn. helaas zonder me eigen vr6, die staat dan nog te wachten op de motorswap.
dus wordt waarschijnlijk de orginele vr6 die ik nog heb. maar wil er zeker bij zijn weer dit jaar!
|
|||
|
|||
Aanwezig!!!!
|
||||
|
||||
Tijdens de Midwintermeeting is er uiteraard ook weer een soort van Show & Shine, maar dan uiteraard op de VW-Speed manier.
VW Team de Snippeling neemt de jurering op zich voor o.a. de volgende categorieen: Best of Hello Kitty Best of Anabooltje Best of Sneeuwschuiver Best of Pekel Best of Wintervelg Best of Rat/Winterlook Best of Imperiaal Best of Outfit en wie weet wat nog meer Dus leef je uit!
|
|||
|
|||
aanwezig
|
|
||||
|
||||
is kijken of we aanwezig kunnen zijn
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Haha, wat een categorieen zeg.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja idd.....we gaan altijd heel serieus met zulke zaken om
|
||||
|
||||
Komt steeds dichter !
|
||||
|
||||
Ben er ook bij samen met junior .
Word zijn eerste meeting
|
|||
|
|||
Als ik dan niet hoef te werken, ben ik ook aanwezig.
|
|
|||
|
|||
Heel misschien dat ik ook kom maar het is 250km rijden voor me dus het weer zal redelijk moeten zijn.
Wel erg lang geleden dat ik op een meeting ben geweest zal wel even wennen worden :P
|
|||
|
|||
kan niet veel succes. moet er dan voor de kid,s zijn elly gaat een dagje weg.
|
||||
|
||||
Voor iedereen die zich nu al aan het uitsloven is
Oproepje aan clubs die nog iets gaan organiseren: Mocht je de flyers al klaar hebben, neem dan even contact op, dan kunnen ze bij ons in de goodie bag. Flyers moeten dan uiterlijk een week voor de meeting aangeleverd zijn. Flyeren op de meeting zelf is niet toegestaan !!!
|
||||
|
||||
kom ook even kijken, mn 1e meet sinds 6 jaar weer
|
|
|||
|
|||
Ik ga ook maar eens die kant op. Als het goed is gaan er nog meer van de caddy-club. Volgendeweekdathokmaareenspoetsen. En die week erop met een paar caddy's richting de meet.
http://Caddy-Club.nl Last edited by Ediejo : 11-02-2013 at 06:43. |
|
||||
|
||||
https://www.facebook.com/photo.php?...&type=1&theater
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze link even te openen en te liken? Als we het meest altijd likes halen, wordt deze S4, in een unieke kleur, helemaal opgefrist door Smartwax/Chemical Guys! Aanwezig op de meet met ongeveer 10/15 auto's!
|
|||
|
|||
Mm ook maar eens gaan kyken denk ik. Nog meer luitjes uit Meppel/Staphorst die gaan?
|
|
|||
|
|||
Denk wel dat ik eem langs kom maar hangt wel een beetje van het weer af.
|