|
||||
|
||||
kleine garage verkoop
wegens beëindigen van mijn hobby ga ik steeds vaker wat spulletjes de verkoop in gooien
alle prijzen zij ex verzendkosten die zijn voor de eventuele voor de koper foto`s zijn via e-mail op te vragen -racimex oicooler 12ribben met koppelstuk 50euro -distributieriem+spanrol nieuw 8V motor 20euro -heldere in hoogte verstelbare koplampen golf mk2 10euro -hotrod spiegel ideaal voor kevers of ratlook 10euro -rodek (R4100A)versterker -poineer (ts-w304f) 600w spieker 20euro -strakke achterklep golf2 matzwart inclusief zijramen met stickers (veel tuning stickers) ideaal voor ratlook 60euro -uitlaat midden pijp golf1 ( rvs)1100/1300 15euro -voorruit golf mk1 inclusief raamrubber 20euro -VW-motorsport pookknop plastic knop (schroefdraad slecht) 50euro of een serieus bod -motorkap zilvergrijs golf 1 30euro -voorruit rubber golf 10euro -dashboard golf 1 hard plastic 15euro -raamrubbers golf1 15euro -set wielranden gti (plastic) 30euro -inlaatspruitstuk golf1gti met 20EURO -dashboard delen 15euro(onder bakken) -ruitenwisser arm golf1 15euro -set koni-geel rondom 120mm golf2 50euro (geen schroefset) -achterruit golf 1 (bruin getint) met rubber voor chrome bies verwarming`s draad in raam is kapot 10euro liefste alles via pm FOTO`S STUUR IK ALLEEN VIA E-MAIL...... Last edited by egon : 20-01-2014 at 09:18. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Had je ook nog een paar foto's voor mij van de votex console?
|
||||
|
||||
het is me eerlijk gezegd ontschoten
ik zal er voor zorgen dat het geregeld word |
|
|||
|
|||
Super mag ook via de email of pb als dat makkelijker is
|
||||
|
||||
ik heb de laatste tijd wat weinig tijd gehad
om dit topic bij te houden sorry voor het ongemak en daarom gaan we vanaf nu weer verder met de verkoop bij deze een dikke UP... |
|
||||
|
||||
mijn golf 1 78er gti is verkocht dus ik zou eer deze dagen mij topic even aanvullen met nieuw materiaal
gaat het van kleine naar grote garage verkoop... |
|
|||
|
|||
Al foto's van de votex console??
En weet je misschien of de elektrische koplampverstelling om te bouwen is naar jetta koplampen? Mvg
|
||||
|
||||
foto`s heb je binnen en wat betreft de koplampen dat zou ik je niet kunnen zeggen.
|
|
|||
|
|||
van wat voor type is de oliekoeler aansluiting? Sandwich plate of 1.6GTI?
|
||||
|
||||
er is weer wat op de lijst erbij gezet...
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de foto`s Egon, helaas niet wat ik zoek sandwichplaat kan ik niet kwijt zoek een orginele vw adaptor. Succes met verkoop!
|
||||
|
||||
geen probleem..
iig succes met je verdere zoektocht. |
|
|||
|
|||
Hee,
Wat is de staat van de deurrubbers van de golf 1. En zijn deze voor een 3 of 5 deurs. Heb je ook nog een nette achterruitrubber liggen? Mvg, Marco |
|
||||
|
||||
Quote:
voor foto`s kan je je e-mail adres via pm geven dan stuur ik wel wat foto`s toe en een achterruit rubber heb ik ook wel liggen. bvg egon |
|
||||
|
||||
ik zie ze er niet tussenstaan. Maar heb je toevallig nog ergens een stuurhendel (links) liggen van een mk2?en eventueel een motorkap slot (deze sluit niet meer door ontbrekend veertje)
|
|
||||
|
||||
Quote:
helaas kan ik je er niet meer mee helpen maar het veertje is bijna het zelfde als bij de beugel waar je de stoelen mee naar voor cq achter schuift daar dat zit met een veertje en vast en die zijn goed te gebruiken voor je motorkap slot mvg egon |
|
||||
|
||||
up...
|
|
|||
|
|||
Kun je me foto sturen van de oer bumpers?
Lennartkocken@hotmail.com |
|
||||
|
||||
Quote:
bumpers zijn net verkocht zou het gelijk even bij werken op de topic.. |