|
||||
|
||||
Nieuwe aanwinst passat 3b 1.8 20v '98
na de golf variant, die toch rotter was dan ik dahct, en tussendoor een seat cordoba moeten we vanwege uitbreiding in december van de familie (we verwachten een tweeling) noodgedwongen opzoek naar een grotere auto (goh, wat jammer nou )
gister dus een passat 1.8 20v van 12-08-1998 opgehaald moet wel wat kleine dingen aan gebeuren, raam ra wil niet zakken, binnenverlichting maken en airco afvullen en natuurlijk een keer goed van binnen en buiten wassen en poetsen plaatje bij het praatje:
|
|||
|
|||
Leuke basis toch
|
|
||||
|
||||
ondertussen de nodige dingen gedaan, de bekende problemen van waterlekkage verholpen, airco gemaakt, elektrische raam ra gefixt, zomerwielen eronder (17 inch), nu rijd ik rond met 17 inch winterwielen, verlaagd met veren van ap 4cm
hier en daar ledverlichting, en ook maar eens op zoek geweest naar grotere wielen voor in de zomer wintermodus passen van 19 inch zomervelgen in de planning staat, xenon interieur reinigen dmv droogijs grote beurt (a.s. zaterdag) andere ruitenwisserarmen van een audi a4 achterruiten iets blinderen
|
|||
|
|||
ik zie een hele bekende bus op de achtergrond.
Waar is die foto gemaakt als ik mag vragen ( woon zelf in velswijk) Wielen staan hem erg goed |
|
||||
|
||||
Nette wagen . De zomer wielen staan em goed
|
||||
|
||||
Quote:
op mijn werk, Ronden banden
|
||||
|
||||
afgelopen week deze zomerwielen maar eens gepast en bekeken, ben er tevreden mee, dus gelijk maar eronder laten zitten
8jx18 et43 met 225/40r18 dunlop