|
||||
|
||||
Corrado blijft lopen na inbouw xenon
Hallo
Zoals de titel al zegt blijft mijn Corrado 2.9 VR6 uit 1992 lopen nadat ik vandaag mijn xenon verlichting ingebouwd heb. Ik haal de sleutel uit contact uit blijft lopen zodra ik de verlichting uitzet gaat de auto uit. Dit heb ik niet zodra mijn gewone H4 lampen er inzitten. Heb het vanmiddag nog even geprobeerd dat mss toeval dat er iets stuk was gegaan waardoor dit kwam. Maar dat is dus niet zo Iemand die dit probleem herkent of een oplossing voor heeft? Alvast bedankt voor het mee denken mvg Henri |
|
||||
|
||||
niemand??
|
|
|||
|
|||
Vreemd probleem, verder niks met de bedrading gedaan dus?
Zou je lichtschakelaar doorgebrand kunnen zijn, die krijgt ook een contactstroompje volgens mij. Trek de stekker achterop de lichtschakelaar er eens uit, start m dan en kijk of ie dan wel gewoon uitgaat bij afzetten? |
|
|||
|
|||
heb vroeger eens exact hetzelfde probleem met een opel gehad.
dit bleek een aarde/massa probleem te zijn. alles zat op zn plek,had alleen een massa/aardedraad ergens anders bevestigd maar dr zat nog wat lak tussen dus deed nx |
|
||||
|
||||
de corrado vind zonder xenon fijner???
|
||||
|
||||
ja zonder xenon gaat de corrado gewoon uit als de lampen nog aan staan
|
|
||||
|
||||
Een corrado geeft te weinig voltage aan de koplampen en schijnen daar door altijd al wat flauw . Met het inbouwen van xenon heb je kans dat er ergens stroom wordt weg getrokken . Of idd een massa probleem .
Heb zelf toendertijd een relais kastje er tussen gemaakt zodat er voldoende voltage is om de xenon probleemloos te laten branden Start de xenon wel op zonder problemen ? En brand het ook als de motor uit staat ?
|
||||
|
||||
1 xenonlamp start op met een beetje problemen trillend beeld eerst paar seconden later goed.
de lampen branden niet als de auto uit is tenzij je hem op contact zet |
|
|||
|
|||
stroom voor je xenon rechtstreeks vanaf je accu halen en schakelen door 2 relais. relais aansturen met je orginele koplamp bedrading, denk dat je probleem dan wel weg is. heb ooit zoiets gebouwd in een bmw van een bekende, ook na problemen. daarna nooit meer gezeur mee gehad!
|