|
|||
|
|||
Golf 3 Highline ABC-stijlen+ Deurlijsten, TT 8J binnenspiegel + grille
Origineel en nieuwe grille compleet nieuw gekocht met nieuw logo en onderlijst
75 euro Highline deurlijsten in kleur 125 euro Originele Zwarte ABC Stijlen Vr6 Highline 5 deurs 150 euro ZGAN V-Maxx schroefset met hardheid verstelling gemonteerd in 8-2012 en is nog als nieuw, stelringen en al erbij. Set heeft max 2000 km er onder gezeten 375 euro
Daily Bagged Vento Sportback On BBS RS301 <--- Bye Bye Welcome BBS Rennsport E28 Last edited by Nick_MkIII : 16-01-2013 at 23:39. |
|
|||
|
|||
Moest je die vr6 lip appart verkope en verzenden heb ik wel interesse
|
|
|||
|
|||
Interieur en het stuur doe je niet weg?
|
|
|||
|
|||
Helaas interieur en stuur zijn al verkocht aan iemand vandaar dat het er niet tussen staat
|
|||
|
|||
Koplampen nog aanwezig? Zo ja, wat is je vraagprijs voor 'alleen' de koplampen? (Mag dmv pm)
Last edited by demonx_- : 09-01-2013 at 03:06. |
|
|||
|
|||
Wat voor uitlaat-lijn zit eronder?? En wat voor downpipe?
Heb miss we interesse als je die los weg zou doen... |
|
|||
|
|||
achterlichten te koop? Ik zou interesse hebben.
|
|
|||
|
|||
Even een update :
Bumpers zijn weg Zijschermen Uitlaatdemper Achterklep Koplampen Uitlaatlijn is voor de rest standaard helaas
|
|||
|
|||
Achterlichten, pookhoes, hemelbekleding en wisserarmen ook trouwens
Daily Bagged Vento Sportback On BBS RS301 <--- Bye Bye Welcome BBS Rennsport E28 Last edited by Nick_MkIII : 11-01-2013 at 00:19. |
|
|||
|
|||
Quote:
had je nog een pm gestuurd en toen las ik net je post... Sorry! |
|
|||
|
|||
Lijst geupdate.
Koplampen zijn ook weg. Dus wat er nu tussen staat is dan nog beschikbaar!
|
|||
|
|||
Upje.
Heb ook nog een schuifkanteldak compleet en werkend!
|
|||
|
|||
Up