|
|||
|
|||
van 4 naar 5 gaats
wat moet ik doen ik heb nu 4gaats en wil naar 5 gaats gaan ander tamboers best steken of laten herboren .
wat kost zoiets ? het is omdat ik op men kever van 1970 porsche wielen wil steken groetjes |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik kan ze voor je herboren voor 75 eurie....
|
|||
|
|||
herboren mag dat voor de keuring
en van waar ben je ? geef is wat info |
|
||||
|
||||
herboren mag voor de keuring , althans heb er al meerdere gedaan ook bij mezelf en nog nooit problemen, in diverse steekmaten van golf 4 en 5 gaats
en vijf gaats porsche E.D. ik woon in zwijndrecht net onder rotterdam, en je moet er op rekenen dat je ze dan een weekie kwijt ben ofzo...als je nog meer info wilt maar ff een private mail sturen..
|
||||
|
||||
doe je dat op originele schijven én trommels? is dat een beetje stevig dan?
|
||||
|
||||
75 voor alle 4?
|
|||
|
|||
Quote:
Tot nog toe schijnt er niemand mee verongelukt te zijn... |
|
|||
|
|||
ik ga men 4 gaats houden dus
toch bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
ja voor alle vier en ja het is stevig genoeg heeft allemaal volle draad dus geen probleem en de ouwe gaten kunnen gelijk als koeling dienen :p