|
|||
|
|||
cockpit / tellerbak met mfa 1991
Hey ben hier overal al een beetje aan het zoeken geweest maar kan nog niet echt wat vinden..
Heb nodig een tellerbak met 1 stekker aansluiting en een werkende mfa.. Minimaal tot 200km/h Het zou helemaal mooi zijn als de km stand net onder de 200.000 zou zijn.. Reageren mag via pm en hier kijk ik ook regelmatig Liefst omgeving zeeland Brounys@hotmail.com 0643599621 |
|
|||
|
|||
Ik heb er hier een met 178.000 km 260 km/h. Ligt in Almkerk. Interesse? Stuur even een PB...
|
|
|||
|
|||
Nog steeds gezocht.. was een met een dubbele stekker en moet de enkele stekker hebben
|
|
|||
|
|||
Ik heb er eventueel 1 liggen( 260 km/h 8000 tpm). Heeft alleen 229.000 km gedraaid. Ik hoor het wel als je interesse hebt.
Dennis Dennis_d85@hotmail.com
|
|||
|
|||
Quote:
Hey ik wacht volgende week nog eventjes af of ik er toevallig 1 tegenkom met net iets minder km, en anders doe ik je meteen een pm oke? Bedankt voor je reactie en dit gaat wel om het nieuwe type met 1 stekker he? Mvg maurice |
|
||||
|
||||
Shroeftol erop en hij staat zo onder de 2 ton hoor. Been there done that
|
|||
|
|||
Ik heb geen idee hoe ik me dat moet voorstellen... ik moet hem eigenlijk op 185.... zetten als dat kan.. maar die ik nu heb doe de km teller het nietmeer en de rest wel.. dus liefst zoek ik er ff 1 die daar in de buurt zit voor ik het ga slopen..
|
|
||||
|
||||
Hier nog 1: 200 km/h 7000rpm en 515000 op de klok
Mag weg voor weinagh |
|
|||
|
|||
Zit er waarschijnlijk geen mfa op?
Groetjess |
|
|||
|
|||
He,
Ja zeker dat het om een tellerunit gaat met 1 stekker. Hij heeft in mijn Jetta gezeten uit 1990. Ik hoor het wel Quote: