|
|||
|
|||
les-lee's Fabia
hallo beste mensen,
zoals in mijn voorstel topic reeds vermeld is mijn Leslie en ben ik woonachtig in het altijd mooie Assendelft in dit topic wil ik graag mijn hobby even voorstellen. het betreft hier een skoda fabia 1.4 mpi uit 2001 zo stond hij erbij na aanschaf in 2004 en ja dan gaat het langzaam toch kriebelen, want standaard is niet mijn ding eertse updates maar ja toen was het tijd voor wat anders kan wel de hele lijst op gaan noemen, maar foto's zeggen veel meer maar door slecht laswerk begon het 1 en ander te werken, daarom de (verplichte)keuze gemaakt om met wrapping aan de gang te gaan resultaat mag er des ondanks zeker zijn vind ik zelf nou dit was het dan ff van mijn kant. verdere updates zal ik hier ook posten gr. les-lee |
|
|||
|
|||
Wat een dikke Fabia zeg!! Wees daar maar trots op!
|
||||
|
||||
tja.....
|
||||
|
||||
Oei, totaal niet mijn ding
Wel respect voor al het werk wat erin heeft gezeten
|
|||
|
|||
thanx voor de comments mensen.
gister de eerste winter updates opgehaald in Heerenveen (bij Richard) kijken wat we er van kunnen maken |
|
||||
|
||||
Aparte auto die niet vaak gebruikt wordt in de scene...
Ligt het aan mij of zit er een soort deuk in je achterklep? Tis smaak, maar dat hier veel werk in zit is wel zichtbaar
|
|
||||
|
||||
Wel een cool ding, ook zeker niet mijn smaak... en de achterklep ziet er niet bepaald strak uit. Ik vind bij deze de verlengde motorkap wel cool, maakt de koplampen erg mooi van vorm.
|
||||
|
||||
Zie deze wel eens in de straat staan bij Dennis voor
|
|||
|
|||
ja inderdaad zit er niet echt de ronding van de klep in.
komt omdat daar de kenteken houder normaal zit en hij niet rond maar gewoon vlak gelast is, vandaar dus dat ie van de winter opnieuw gedaan wordt. @udo: ja daar is vaak genoeg aan de Fab gesleuteld :-) |
|
|||
|
|||
ff een plaatje hoe de velgen onder de fabia zullen staan
|
|
||||
|
||||
Lijkt me dat je daar wel een paar adapters tegenaan kan gooien?
Dikke wielen wel
|
|
|||
|
|||
ja klopt inderdaad van 5x100 naar 5x130 velg
|
|
||||
|
||||
zoek je dit topic?
|
|||
|
|||
okee heb ik met me neus gekeken??
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
niet met je ogen iig
|
|||
|
|||
en bedankt he??
|
|
|||
|
|||
nou t gaat lekker met de voorbereidingen van de winter plannen.
adapters zijn besteld voor de velgen dus daar wachten we ff op. en ook verdere onderdelen zijn inmiddels al ontvangen binnenkort dus maar beginnen met het interrieur |
|
|||
|
|||
nou gister was dan de grote dag.
op naar het werk van een vriend van me met 1 van me nieuwe velgen in de kofferbak. die in de afgelopen week de lekkage problemen die ik had heeft verholpen :toppie: maar zoals altijd zeggen foto's meer hier een pic hoe alles erbij stond toen ik aan kwam hier 1 van het probleem wat ik had deze dus weggebracht om te cleanen maar toen was het grote moment daar adapters van 5x100 naar 5x130, want het zijn tenslotte porsche velgen en ja wat zal ik zeggen :yahoo: dusssss me very happy en genoeg te doen |
|
||||
|
||||
Quote:
Een paar verbrede spatborden monteren bijvoorbeeld? Vallen wel serieus erbuiten zeg
|
|
|||
|
|||
tot nu passen ze prima, maar anders eerst maar eens de kassen rollen
gaat wel goed komen |