|
||||
|
||||
onderdelen MK2 1.3 injectie
Ik ben opzoek naar een aantal onderdelen die ik nog niet echt voorbij heb zien komen in de verkoop topics (en ik hou ze redelijk bij, geloof me). Dus ik maak hier even een overzicht wat ik allemaal nodig heb, en mischien dat zowaar toch iemand is die mij kan helpen.
-luchtmassameter voor een 1.3 injectie blok, -veertje motorkap vergrendeling (compleet slotje mag ook) -raamstrip die buiten de auto onderaan je raam zit (soort ijzer stripje met een plak strip er over heen. -steenslag kapjes aan de voorkant, onder de bumperlip (dunne bumper) Ik hoop dat iemand wat heeft liggen. Ik hoor het graag! Bij voorbaadt bedankt, Dennis Stok |
|
|||
|
|||
Heb wel wat liggen
Alleen geen lmm |
|
|||
|
|||
heb ik allemaal nog wel liggen behalve kapjes welke ??
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb t ff getekend, niet heel erg duidelijk geef ik toe... maar mischien net duidelijk genoeg... (HINT::: er loopt een streep door het kenteken heen, volg die... fail ) Groeten Dennis |
|
||||
|
||||
Ik ben tevens sinds vandaag opzoek naar de stuurkolom hendel van de knipperlichten. dus de linker. Als je wat hebt, liefst omgeving Rotterdam. laat het me maar weten!
|
|
|||
|
|||
Hey,
De knipperlicht hendels heb ik voor je liggen (oude en nieuwe) Volgens mij heb ik ook nog die steenslagrooster ook liggen. Veer voor motorkap slot heb ik ook liggen. Intresse, stuur dan een mail --> nbell@live.nl Heb nog ander onderdelen liggen, maocht je verder iets zoeken. Ga namelijk stoppen met de hobby, alles gaat weg. Groeten Nick
|
||||
|
||||
Ik heb je een mailtje gestuurd Nick, bedankt.
|