|
|||
|
|||
VW Golf MK2 GTI
Te koop aangeboden wegens tijd/ruimte/motivatie gebrek:
Volkswagen Golf 2 GTI 8V, bouwjaar mei 1991 1.8 8v 79kW [PF motor] katvervanger 240k gelopen (staat momenteel geschorst, geen apk) schroefset (TEC) Goodrigde gevlochten remslangen std 14 inch staal Het was de bedoeling de golf op te knappen, aandachtspunten voor apk zijn: nieuwe accu voorpijp flens/lekke overgang uitlaat De golf heeft wat cosmetische aandacht nodig: achterklep + achterplaat vertonen blaasjes interieur is zeer netjes Momo lederen stuurtje+naaf Kortom: wie zoekt er een gti om een apk op te gooien of op te knappen? foto's zeggen meer: Huidige staat: Staat voorheen (poetsen doet wonderen): Vraagprijs: 500,-e [maar bieden staat vrij!] Bij interesse/vragen post/pb/email (michel_breg apenstaartje hotmail punt com) Groeten, Michel Last edited by Bregget : 04-01-2013 at 15:56. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Heeft de gti ook stuurbekrachtiging? |
|
|||
|
|||
En waar staat deze wagen?
Cor
|
|||
|
|||
@ JohanV22; de golf heeft inderdaad stuurbekrachtiging!
@1golf2; de auto staat in Blaricum/Huizen (centraal in nederland) |
|
|||
|
|||
Ik had je nog een mail gestuurd gisteren.
Nog niks terug gekregen?
|
|||
|
|||
Even Vragen..
Heeft Je Auto Schuifdak En/of Abs?!
Ciao. |
|
|||
|
|||
@ GTI Venlo; Ik heb alle berichten beantwoord, maar kan jouw bericht niet vinden. Kan je deze nogmaals sturen? Bedankt!
@ Nelle; de auto heeft geen schuifdak en/of ABS. |
|
|||
|
|||
Heb je mijn 2e berichtje ontvangen?
|
||||
|
||||
wat wil je voor het verbreed staal hebben?
|
|||
|
|||
Alle PMs beantwoord.
Momenteel geen belang bij inruil, daar ik geen ruimte heb voor een project! De verbreedde stalen velgen zijn inmiddels verkocht! Michel |
|
||||
|
||||
KAn de auto ook MET apk gekocht worden?
|
|
||||
|
||||
Heb je mijn PB gekregen???
|
|||
|
|||
Update:
De golf is nog steeds te koop, staat in de weg, mag weg voor 500,-e! |
|
|||
|
|||
Maar ik heb geen antwoord op mijn 2 PB tjes aan jou....van rond 20 december
Cor
|
|||
|
|||
Is Je Auto In Staat Tot Een Rit Van Nederland Naar Belgie?! En Zoja Kan 'k 'es Komen Zien?! Tijdens De Week Graag?! Je Kan Me Steeds Terugmailen. Ciao. Nelle.
|
|
||||
|
||||
Michel...jongen, wat doe je nou. Zonde om die auto weg te doen! Het begint bij mij toch aardig te kriebelen weer als ik 'm zo zie, maar heb net een nieuwe Up! besteld i.p.v. de Golf3. Blijft toch leuk speelgoed zo'n mkII, zeker voor deze meeneemprijs..
Groeten van je oud-collega (MHI)! P.S. On-topic, zit er een origineel uitlaatspruitstuk op? Komt de lekkage door een scheur, of pakking? Trouwens, welke kleurnaam draagt deze auto?
|
|||
|
|||
Hij komt hier wel maar reageert niet op berichten van kopers
Quote:
En E-mail is ook niet mogelijk. Vreemd Cor
|
|||
|
|||
Aangezien mijn meldingen hier op het forum worden verwijderd en ik geen reacties krijg op mail en pm kan iemand mij helpen aan het telefoonnummer van deze beste man?
|
|
|||
|
|||
Hij staat normaal gereserveerd voor mij
|
|||
|
|||
Niet echt netjes... Ben al een paar weken PM's en mails aan het sturen zonder reactie...
|