#21
|
||||
|
||||
Laat me maar horen wat de wensen zijn.
Die lekkages kan ik sowieso wel verhelpen los van het aanpassen, maar met een beetje pech moet de pomp er wel voor af.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#22
|
||||
|
||||
Is geen probleem dat de pomp er af moet ben nog met de rest aan het opbouwen!
Ik heb nog grotere nozels voor de verstuivers van een Mercedes de grootste die er in passen geloof ik. Zal morgen even kijken welke setup ik graag wou voor de pomp liefst met originele turbo setup aangezien de turbo nieuw is.
__________________
golf1GTD 1983 (Bijna klaar) Crafter L3 H2 2011 Seat Leon Topsport 110kw Tdi 2003 Golf 2 1.6 1987 (volgende project) T5 2.5 TDI 96 Kw 2008 |
#23
|
||||
|
||||
Wat voor verstuivers heb je nu stein. Ik heb onlangs dezelfde pomp ongeveer gebouwd als de Frankenstein pomp die op jouw motor zit. In eerste instantie met originele TD verstuivers en vervolgens met Mercedes nozzles en een hogere openingsdruk.
__________________
golf1GTD 1983 (Bijna klaar) Crafter L3 H2 2011 Seat Leon Topsport 110kw Tdi 2003 Golf 2 1.6 1987 (volgende project) T5 2.5 TDI 96 Kw 2008 |
#24
|
||||
|
||||
Dit wat ik net geplaatst heb heb ik even gekopieerd uit een ander topic en deze setup leek mij wel wat alleen kan dat met de originele garret turbo?
__________________
golf1GTD 1983 (Bijna klaar) Crafter L3 H2 2011 Seat Leon Topsport 110kw Tdi 2003 Golf 2 1.6 1987 (volgende project) T5 2.5 TDI 96 Kw 2008 |
#25
|
||||
|
||||
Geen probleem, alleen mijn voorkeur gaat uit naar de sterkere KKK K24 turbo ten opzichte van een Garrett T3.
Stuur anders een pb of mail voor de details.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |