#1521
|
||||
|
||||
Het blijven mooie updates
|
#1522
|
||||
|
||||
Super
__________________
Quote:
|
#1523
|
||||
|
||||
mooie update's weer! had eerst nogal m'n twijfels bij dat gat achterin
tot het kwartje viel dat daar de bumper over zit
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#1524
|
||||
|
||||
Geweldig om te zien .
__________________
|
#1525
|
||||
|
||||
En daar gaan we weer.
Dit is meters maken vandaag. Ooit heb ik al een deel van de firewall van 1 mm ijzer gemaakt, toen besloten om het van aluminium te maken, en vandaag toch gekozen om het weer van 1,5 mm dik metaal te maken. En dit voornamelijk voor de RDW, ik weet niet waarom, maar had er gewoon een beter gevoel bij Het onderpaneel wat later vastgepopt zal worden. Een extra verstevegings koker, die er van boven in gehaakt word, om meer stevigheid te krijgen. Ook de hoekstukken zijn gemaakt, al word dat wel een probleem met bevestigen. Ook voor de klep boven de motor ben ik aan het kijken/proberen, alleen ben ik nog niet zo tevreden over de schuinte die ik voor ogen had. misschien moet ik het maar kompleet 10 cm omhoog halen en waterpas maken. Morgen eens informeren voor een glasplaat voor boven de motor,die warmte kan verdragen.geen idee wat ik hier moet monteren gr ruud. Last edited by Ruud : 30-12-2012 at 22:00. |
#1526
|
||||
|
||||
Glas kan heel goed tegen warmte. Zolang je het maar niet abrupt inbrengt of afkoelt.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#1527
|
||||
|
||||
Glas kan inderdaad wel goed tegen warmte. Maar de glasplaat van Ruud die komt vlak te liggen en krijgt dus heel wat meer spanning dan vergeleken met 1 die rechtop staat en heeft dus heel wat meer te verduren.
__________________
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) Last edited by Tiefleger : 30-12-2012 at 21:54. |
#1528
|
||||
|
||||
Werk regematig met glas, (qtz) kan een
2000c hebben Proces temp tussen de 500 en 1000 gr Dit is +- 10 mm dik Dus neem aan dat een goede dikke plaat Met de Oppervlakte goed verdelen en een seal moet dat goedkomen |
#1530
|
|||
|
|||
Inderdaad trillingen zal het grootste probleem zijn. Goed rubber onder het raam is dan wel belangrijk, misschien zelfs nog ondersteunen in het midden als de overspanning te groot wordt.
|
#1531
|
||||
|
||||
Met een seal bedoel ik inderdaad
Een dynamisch hitte/warmte bestendig rubber Oid |
#1532
|
|||
|
|||
Mischien dat lexaan wat is als afdekking voor de motor .
Je kunt dan met relatief dun materiaal werken ipv van 10 mm glas zoals ergens genoemd werd . Verder een verdomd mooi project die ik al een tijdje met veel plezier volg . |
#1533
|
||||
|
||||
Lexaan is niet brand werend. Maar dat had ik anders ook graag gebruikt.
|
#1534
|
||||
|
||||
kun je niet gewoon plexiglas nemen, ik noem ook maar wat bij het hard op denken
|
#1535
|
||||
|
||||
dat is ook niet echt brandwerend.......
ik denk dat je toch richting glas moet denken idd.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#1536
|
||||
|
||||
wat hebben die italjaanse auto's dan boven het blok zitten ,om maar geen merk te noemen
en plxiglas kan toch wel wat hebben , ik mag toch niet hopen dat het zo heet word daar achter |
#1537
|
||||
|
||||
Quote:
lexaan,maar als dat smelt gaat het vuur de buitenlucht in,hier in ruud's nek.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#1538
|
|||
|
|||
Quote:
Lexaan in samenwerking met de volgende folie,s schijnt goed te gaan . http://www.snijunie.nl/Home/02.Prod...lycarbonaat.php |
#1539
|
||||
|
||||
Quote:
scheelt scheren |
#1540
|
||||
|
||||
Komt hij wel door de keuring dan met zo'n glasplaat..als hij bij een ongeval/noodstop los komt en recht naar voren schiet ben je niet blij!
__________________
http://www.picasaweb.google.com/fabianjinx Golf1 GL'81-Jetta2 C'86 Ex: Golf2 TD'91-Golf3 GTI'92-Golf3 GTI'96-Golf1 Cabrio'89 Golf4 V5'98-Polo6n2 GTI'00-Golf4 SDI Variant'01-Caddy4 SDI'05 |