|
|||
|
|||
rallye lenzen opnieuw verchromen???
Het chroom in mijn rallye lenzen laat los, kan dat opnieuw verchroomt worden of zijn er middelen omdat zelf weer goed te krijgen?
Tips en ideeen zijn welkom. Nils
|
|||
|
|||
Rallye koplampen geven zowieso altijd al dramatisch slecht licht, de reflectoren kun volgens mij niet opnieuw verchromen dacht dat het kunstof was.
Heb wel is gehoort van Mercedes Slk of Bmw 7 serie lenzen met xenon erin misschien dat dat iets is. |
|
||||
|
||||
Kunststof kun je wel laten bedampen.
|
|||
|
|||
Om het reflector gedeelte weer goed te krijgen?
|
||||
|
||||
je kunt ze ook beplakken met chrome tape van schoorstenen enzo
werkt ook prima |
|
||||
|
||||
Quote:
ik kan me niet voorstellen dat je daar een strak lichtbeeld mee krijgt.....
|
||||
|
||||
Quote:
het is met lens en je licht beeld wordt bepaald door een ijzeren plaat die voor je lens zit bij mij werkte het perfect heb zelf nog een rallye front liggen omgebouwd naar xenon en heb er toen een set nieuw lensen en refelectors voor gekocht denk alleen dat je dat niet meer kunt krijgen |
|
|||
|
|||
hm ik zocht een bedrijf of oplossing om die verchroomde rand er weer goed in te krijgen In ieder geval bedankt voor de tips.
|
|||
|
|||
Ze kunnen tegenwoordig toch ook van die chroomlak spuiten. Misschien is dat een optie
|
|
|||
|
|||
allo
ik heb een oplosing voor uw veranderen van lenzen ..en opbouw wil ik zeggen .. ik heb het gedaan in mijn wagen met andere lenzen in h7.. ik kan uw meer info geven door PB als je wil.. grtz. |
|
|||
|
|||
Quote:
Jij kan me meer info geven om het reflector deel van mijn rallye lenzen weer goed te krijgen? ben heel benieuwd hoe je dat gedaan hebt. Nils
|
|||
|
|||
Quote:
Jullie hebben het over verschillende dingen. Jij bedoeld de spiegel achter je grootlicht, draxxus bedoeld de HID projector vervangen. |