|
||||
|
||||
Yeah! Woensdag wordt de Corrado gespoten! Woensdag dus een 'big update'.
Goed begin van het nieuwe jaar!
|
||||
|
||||
Hey, compleet gemist dat ongeluk! Wel mooi om te zien dat je er al weer zo ver mee bent, ziet er allemaal goed uit. Vond dit echt een mooie C en hoop hem volgend jaar weer te zien!
Tof dat je gewoon door gaat, beetje tegenslag mag de pret niet drukken |
|
|||
|
|||
En hoe zit het met de schokdempers achter van de polo? Ik hoor niets meer van je..
|
|
|||
|
|||
Hee Dennis, ik heb er ook helemaal niets van meegekregen dat je schade had met de Corrado.
Veel succes met opbouwen!! |
|
||||
|
||||
Je kunt ook niet alles mee krijgen he EnVeeZee en Roykee. Het komt in ieder geval wel weer helemaal goed.
Stof puntjes of andere oneffenheden worden er deze week en de week er op nog allemaal uit gehaald. Hij is vandaag vers gespoten dus moet nog een beetje uitharden.
|
||||
|
||||
gefeliciteerd,ziet er super uit.
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit dennis, respect voor je werk ik moet ook zeggen dat die velgen hem goed staan, ik houd daar wel van. Dus aankomde zomer die bbsen erop en vies laag schroeven
|
|||
|
|||
Ziet er heel goed uit dennnis!
|
||||
|
||||
Dankje Gerben en Molle!
En Jorg, jij natuurlijk ook. Maar schei uit over die BBS'en. Haha. De Nothelles komen er weer fijn onder maar die moeten ook eerst nog een vers lak laagje. Maar dat komt wel als de Corrado weer in elkaar staat.
|
||||
|
||||
Oh ja, laag en 15 inch en 195/50 gaat niet lukken he Jorg! Beter Nankang stijl dan en 165/35 op 17 inch en 7j. Haha
|
||||
|
||||
Glimt weer goed Dennis
Dan moet je 185ers erop zetten, reken maar dat je dan laag kan
|
||||
|
||||
Altijd mooi om te zien een auto in verse lak
Maar had toch voor de zekerheid het interieur eruit gehaald ook ivm de kans op spuitnevel in de auto, hoop dat dat goed is gegaan.
|
|||
|
|||
Bij mij geen nang-kang stijl meer. Misschien wel nang-kang, maar niet meer die extreme maten. Comfort van 0 in combi met een schroefset. Beter pak je een maatje kleinere velgen met een fatsoenlijke bandenmaat in plaats van die fietsbanden waar jullie mee rijden ( en ik in het verleden ook )
|
||||
|
||||
Super Dennis!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Dat ziet er weer lekker vers uit!
|
|
|||
|
|||
Dat ziet er zeer goed uit
|
||||
|
||||
Dankjewel jongens! Het interieur er uit halen was inderdaad nog niet geheel onverstandig geweest. Maar nu komt het ook wel in orde, enkel wordt het wat meer werk om het schoon te krijgen. Maar ik vind poetsen niet erg dus dat komt wel goed.
En Jorg, je bent een pussy geworden. Beter ga je terug naar de tijd met de rode mk2 op de rode Borbet's..
|
||||
|
||||
Mooi hoor !!
Wie is je spuiter ?
|
||||
|
||||
Dankje! Al mijn spuitwerk breng ik naar Autoschade Venray. Goed resultaat, snel, persoonlijk en duidelijke afspraken.