|
||||
|
||||
Golf 2 onderdelen
De golf is weg, nu de onderdelen nog
Alles is af te halen in Pernis, versturen is geen probleem zolang ik een doos kan vinden waar het in past. Voor alles geld: of een goed bod Heldere kruiskoplampen van Inpro Verkocht Een set donkere Hella achterlichten van Treser 20 euro Dunne voorbumper -Verkocht- Dikke onderlip met schaafplekjes 10euro Motorkap in schoobordverf, niet netjes geverfd maar de kap is nog deukvrij + scharnieren 20 euro Op de voorruit na complete set blauw getinte ruiten zonder kenteken gravering. 70 euro Deuren (kaal) links + rechts 40 euro Zonneklepset met werkende verlichting -Verkocht- A + B stijlen zwart 15 euro Stuur 20 euro Set deurpanelen, klein plekje op de passagierskant, moeten wel gereinigd worden Verkocht Velours interieur achterbank zit 1 brandplekje in, passagiers stoel is nog goed bestuurdersstoel is al eens aan genaaid(instapschade) en klapt niet meer naar voren zonder met de hand de ontgrendeling te bedienen, zit nog wel goed. Verkocht Afdek kap achterklep 7.50 euro Downpijp 1.6 motor niet gescheurd of lek 10 euro Middendemper 1.6 niet lek 10 euro Luchtfilter behuizing 15 euro Goed werkende dynamo 1.6 motor 20 euro Ook nog liggen: Spruitstuk dik 16v met gasklep, onderste gedeelte laat de watertransfer op een paar plekjes los 75 euro Carbon look kleppendeksel 16v, paar plekjes beschadigd 50 euro Mocht je het niet eens zijn met een prijs, doe een bod ik heb ruimte nodig! Last edited by RallyeMaus : 26-06-2011 at 21:11. |
|
||||
|
||||
waar woon je?
|
|
||||
|
||||
Oeps vergeten erbij te zetten:
Alles is af te halen in Pernis, verzenden is geen probleem zolang ik een doos kan vinden waar het in past. |
|
||||
|
||||
you've got mail
|
|
||||
|
||||
je hebt PM.
|
||||
|
||||
PM gestuurd
|
|
||||
|
||||
Up voor de weekend klussers, tevens nog wat 16v onderdelen toegevoegd
|
|
||||
|
||||
is dat een zwarte zonnenklep?
Pm me maar! |
|
|||
|
|||
Heldere kruiskoplampen van Inpro 25 euro
ga daar maar vast een mooi doosje voor zoeken want die mogen mijn kant op. PB je zo!
|
||||
|
||||
Golf is nu weg, dus openingspost weer aangepast. Upderup!
|
|
||||
|
||||
zijn hier nog onderdelen van te koop intresse in kleppen deksel 16v
|
|
||||
|
||||
Voor mij geld zelfde vraag, ik ben geïnteresseerd in a+b stijlen en het stuur.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was dit topic inmiddels al vergeten, maar ik heb nog wel wat dingen liggen. Het kleppendeksel heb ik nog in de klusruimte liggen, dus mocht je daarin interesse hebben dan kan ik deze week wel wat nieuwe foto's maken om een goed beeld te krijgen van de beschadigde plekjes. |