#61
|
|||
|
|||
Quote:
Oh, ik ga niet tot t maximum ofzo hoor. Zohoog als makkelijk mogelijk is. En dan is ie gewoon nog zuinig. Als ik 130 op de snelweg rij gebruik ik t vermogen toch niet. Je hebt gelijk, ik pak t gewoon effe goed aan en ga dat gat dichtlassen morgen. Bedankt voor je reactie, kritiek word gewaardeerd hoor! Bert, bedankt voor je reactie. Duidelijk zo! |
#62
|
|||
|
|||
Quote:
jij hebt toch een tdi motor met gewone brandstofpomp ? dat is dan 90 of 110pk. Chippen naar 160echte PK"s is ook sneller gezegd dan gedaan hoor. |
#63
|
||||
|
||||
het is maar net naar wat voor project je kijkt van hem de caddy of de golf
Last edited by ewcaddymk1 : 27-12-2012 at 22:07. |
#64
|
|||
|
|||
Quote:
K heb de haren al van mn hoofd afgeschoren want mn haar gaat er recht van overeind staan met al die projecten van me...
__________________
Golf mk4 1.9 sdi daily Caddy mk1 xxl>>> 1.8 20v turbo project |
#65
|
|||
|
|||
Quote:
staat toch in de quote dat hij het zelf heeft over zijn caddy met zogenaamde 130pk motor, waarop ik reageer dat dit een 90 of 110pk is. Dus laat die maar achterwege. ook die golf2 is een een 90 of 110pk.. |
#66
|
||||
|
||||
Quote:
jup roterende pomp>orig. 110pk max.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#67
|
||||
|
||||
Quote:
wat voor |
#68
|
|||
|
|||
Quote:
Rustig jongens, geen ruzie maken. Golf is 90 pk, Caddy heb ik aan de loop gehad en verder nog niet. De info die ik van de vorige eigenaar heb gekregen is dat ie gemeten is op 160 pk. Die man zit bij een internationaal belgisch racingteam, geen Patrick vd lts die eens wat omknoeide. Als ik lieg dan lieg ik in commissie.
__________________
Golf mk4 1.9 sdi daily Caddy mk1 xxl>>> 1.8 20v turbo project |
#69
|
|||
|
|||
Flinke discussie om hooguit 40 pk. :P
Morgen haal ik een los AHU motorblok op. Is toch makkelijker voor mij als een complete auto. Blok is compleet met electronica, als er nog liefhebbers zijn voor de ecu enzo? Ga ik toch niet gebruiken. Wil proberen de motorruimte dit weekeind in de primer te zetten. Twijfel nog of ik de golf 3 tellerbak ook inbouw, weet niet of ik de telleraandrijving van het tdi blok zo op mn originele teller aan kan sluiten? Heb ik alleen geen toerenteller. |
#70
|
||||
|
||||
Wat voor bak ga je gebruiken?
En wat/welke remmen ga je gebruiken? Goede remmen zijn belangrijker dan 140pk. |
#71
|
|||
|
|||
Vr6 onderstel eronder, zit je met de remmen meteen goed...
__________________
Golf mk4 1.9 sdi daily Caddy mk1 xxl>>> 1.8 20v turbo project |
#72
|
|||
|
|||
Quote:
Gewoon de bak die er ori achter zit (achter de tdi) Eerst nieuwe originele remschijven/blokken. Mocht dat niet voldoen ga ik naar de mogelijkheden kijken voor groter. (past er uberhaupt groter in 14 inch?) |
#73
|
|||
|
|||
Je gaat de orginele remmen gebruiken die onder de Caddy zitten?
__________________
Golf mk4 1.9 sdi daily Caddy mk1 xxl>>> 1.8 20v turbo project |
#74
|
|||
|
|||
Niet? Wat past er nogmeer plug en play op dan? En, past er groter in 14 inch?
|
#75
|
|||
|
|||
dit setje bijvoorbeeld, past dat op mijn Caddy? En ook in de 14 inch wielen?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...gti-remmen.html |
#76
|
||||
|
||||
Je moet ze van een Scirocco 16v hebben schijf doorsnee van 256mm.
Je eigen set is 239mm. Die van een Golf2 hebben andere bevestegings gaten. Als je met 15 inc gaat rijden is de keus groter. |
#77
|
|||
|
|||
Oke, ga ik daar naar opzoek. Bedankt.
Ik blijf sowieso met 14 inch verbreed staal rijden. |
#78
|
|||
|
|||
anders golf 1 gti remmen.. polo g40 remmen.. past ook allemaal..
|
#79
|
|||
|
|||
Quote:
Heuj! http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr Deze dus bijvoorbeeld? |
#80
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo ! haha jah als dat g40 remmen zijn wel jah.. kan ook nog 13inch omheen.. Kevin Suanes rijd ook met g40 remmen op zen golf 1.. die rooie weet je wel waar hij ook die g40 in heeft hangen.. wat voor een remmen frederic btw op zen cabrio diesel heeft weet ik niet. maar hij rijd met bbs rm 15'' dusja kunnen ook g60 remmen zijn.. |