|
View Poll Results: Wie Hebben er allemaal zin in een Meet &Greet Wörthersee 2005 | |||
Ja ik kom lijkt me leuk | 5 | 55.56% | |
Nee ik kom niet | 3 | 33.33% | |
Misschien dat ik wel ff kom kijken | 1 | 11.11% | |
Voters: 9. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
meet&greet Wörthersee 2005
Wie hebben er allemaal zin en een Volksforum Meet&Greet tijdens de Wörthersee tour 2005 !!
Wie weet er nog een plek eventueel en ideeen wanneer ! groeten jasper
|
||||
|
||||
denk dat een groot deel dagelijks bij pier 125
of bij komposch (apollo) te vinden is (alleen ik niet dit jaar )
|
||||
|
||||
Ik Ben Voor!
|
|
||||
|
||||
Lijkt mij gezellig!
|
||||
|
||||
Pier 125 idd the place to be. Geweldige Schnitzelsemmel daar
|
|
||||
|
||||
Quote:
geweldige bediening, maar het vreten is vreselijk..
|
||||
|
||||
das lekker dan ! hou van eten ! dan hou ik dan wel 1x van de bediening !
|
||||
|
||||
Kan je daar ook vegetarisch eten?
|
|
||||
|
||||
nee zou zeker niks voor mij zijn nee ! moet ik dat allemaal missen !
ja jammer dat je er niet bij bent man ! je kan altijd nog mee hoor heb nog plek in het bussie
|
||||
|
||||
is mijn 1e keer dat ik erheen ga heb er al mega veel zin in, maar lijkt me een leuk idee natuurlijk, weet niet waar die plaatsen die er genoemd zijn allemaal zijn maar dat komt goed, ik ga met vwteambrabant en dat zijn al die-harders richting oostenrijk we zullen wel te herkennen zijn aan clubkleding dus als er nederlanders rond lopen moeten ze maar schreeuwen
maar wel een top idee idd!!!!!!!
|
||||
|
||||
Ik schreeuw niet maar ben wel te vinden bij de pier
|
|
||||
|
||||
bedankt voor het verzetten !
het wordt dus bij de pier !ben ik bang van !
|
||||
|
||||
Quote:
ja heb je poll topic en dit maar bij elkaar gevoegd. en meteen de offtopic eruit gehaald. zogauw er een datum is zou ik die ook in het internationale gedeelte posten als ik jou was, heeft 2 jaar terug leuke dingen opgeleverd.
|
||||
|
||||
jep doen we !
thanx !
Last edited by jasper : 04-04-2005 at 16:32. |
|
|||
|
|||
die toren is veel mooier mooiste punt van oostenrijk en genoeg parkeerplaats daar wordt ook ieder jaar een type 1 meeting gehouden en anders de benzinepomp in velden ook een hele mooie plaats om iedereen te ontmoeten
|
||||
|
||||
ik ga helaas ook niet mee was te laat met boeken maar volgend jaar van de partij
|
|
||||
|
||||
PIER 125 !!!!!! zekerrrrrrrrrr, vw-speed koelkast hebben we daar vorig jaar achter gelaten... zeer opvallende koelkast zeg maar
En die schnitzelsemmels.... superrrrrr
|
||||
|
||||
goed plan! ik weet niet waar het is, maar heb goede verhalen gehoord!
|
|
||||
|
||||
maar ja je kunt bij pier 125 niet je auto kwijt misschien is het wel leuk om er samen met je auto te zijn ?
|
||||
|
||||
Mijn auto blijft in Leusden, als het goed is loopt ie dan net 2 weken en heb er dan nog niet alle vertrouwen in om naar Oostenrijk te rijden.... dus ben ik co-driver van Bugs
Bugs, Crosne, YellowMellow20VT, Leentje en ik (zal er ongetwijfeld nog een paar vergeten zijn) zitten in hetzelfde hotel.... VW-Speed hotel it is :biggrin: