|
|||
|
|||
Gk-16-sp is mijn nieuwe aanwinst! Een originele gti uit 1979!
|
|
||||
|
||||
Kenteken: 50-VF-43
origineel Nederlands : Ja Auto-bouwjaar: 20-04-1978 Type: GLI Eigenaar, sinds: 31-12-2012 Vorige eigenaren: Onb. Kleur + code: Rood Kentekengewicht: 815 kg Bijzonderheden: Restauratie object. laatste APK was in 2003, staat dus al 9 jaar stil.. dit is dus mijn nieuwe aanwinst! |
|
|||
|
|||
oettinger scirocco
kennis van me heeft een oettinger scirocco staan,heeft m in de grondlak en alleen de motoruimte moet nog geschuurd en gespoten worden,
auto is compleet op de achterbank na. is van 1976 en is te koop, ik zal fotos en gegevens hier wel eens posten, |
|
||||
|
||||
Mijn Scirocco van 1977, zoals ik hem kocht. Hij ligt nu helemaal uit elkaar...
|
||||
|
||||
Quote:
Is de basis nog redelijk hard om weer opgebouwd te worden ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Foto's ? |
|
||||
|
||||
Ja het is een super goede basis! Heeft 17 jaar op een zolder gestaan, en bijna geen rotte plekken. Maar het zal nog wel ff duren voordat hij weer klaar is
|
||||
|
||||
Quote:
Een GT ? |
|
||||
|
||||
dubbele lampen, ruitjes interieur, dus ja, GT
|
|
||||
|
||||
Of een GTI ?
|
|
||||
|
||||
ow, you got me there, idd, niet aan gedacht
|
|
||||
|
||||
Zou wel mooi zijn een chroombumper GTI
|
|
||||
|
||||
Jazekers! Wordt het bestand nog bijgehouden eigenlijk? Anders moest ik de ijne ook maar eens indienen. Hopelijk binnenkort naast mijn '76er rocco TS ook nog een '74er TS uit la belle France...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Oké. Fotoooos. Zal ik toch eens een keer moeten komen kijken. |
|
||||
|
||||
Ik zal de mijne ook delen !
Kenteken: 56-JS-01 origineel Nederlands : Ja Auto-bouwjaar: 21-04-1976 Type: TS Eigenaar, sinds: 15-07-2013 Vorige eigenaren: 2 (dealer en na 10 maanden verkocht aan de 2e eigenaar) Kleur + code: Durf het niet te zeggen Kentekengewicht: 793KG Bijzonderheden: vorige eigenaar die hem 36 jaar gehad heeft. Druk aan het zoeken naar onderdelen
My EX-project: Golf MK1 G60 Last edited by kwaroks : 10-09-2013 at 19:46. |
|
|||
|
|||
Mooie basis. Wat zoek je? Ziet er vrij compleet uit. Alleen verschillende velgen??
|
|
||||
|
||||
Kijk eens aan, nog meer types 1 in Brabant.
|
|
|||
|
|||
Ik had er ook nog een in Brabant gevonden, maar die verplaats ik binnenkort naar Noord-Holland
|
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je ff op het linkje klikken foto's zat! De specs zal ik z.s.m. laten weten. En komen kijken mag altijd, altijd leuk! Kom af, kom af |
|
||||
|
||||
Quote:
Toch geen rode type 1 zeker ? |