|
||||
|
||||
Lijkt kleiner dan 19"
|
||||
|
||||
Klopt, is 195/40/17
|
||||
|
||||
Vet ja! had die adapters nog niet gezien.. hmm maar als dit 17 inch is, dan is die wagen goed verlaagd (zal ook wel!) wat voor auto zitten deze eigenlijk op? de titel zegt:
19" Felgen AUDI VW T5 Bus Touareg Porsche Cayenne BMW BTW ff offtopic, morgen ff bezoekje aan de BM-onderdelenshop.nl Wordt er voor 150 eutjes originele cruise control ingebouwd in de golf 4 als ze nou mooie prijs maken neem ik ook de heldere zijknipperlichten (smoked?) en een V6 4-motion onderspoiler... Wat kost die v6 onderspoiler nieuw? kan iemand Etka sjekken voor ome aad?
|
||||
|
||||
Jong hier in de straat heeft die velgen onder z'n golf 4 zitten.. Ik vind het echt goed uit zien.
Maja dat is smaak he de een vindt het mooi de ander niet. Ik vond die stroseks totaal niks.. Maar goed over smaak valt niet te twisten wah |
|
|||
|
|||
Die smart velgen zien en de bovenstaande lijken een beetje op ATP velgen.
|
|
||||
|
||||
Vind het allebei sjanker lelijke wielen!
|
||||
|
||||
vind het toch wel gaaf staan, helemaal zwarte wielen met chroom buitenkantje..
Heeft iemand foto's van Nederlandse autos met dit soort wielen??? zie het eigenlijk nooit. op een golf 5 behoorlijk bruutjes! Maarja, de een houdt meer van laag en breed en de ander van zo groot mogelijk.. Ik vind allebei wel leuk
|
||||
|
||||
ziet er toch niet uit, man. Een koetswiel met stootrubber en spaken van schoenlepels.
..hoe groter de velgen (17"+) hoe minder band met de auto.. |
|
||||
|
||||
Quote:
spaken van schoenlepels Ben het er helemaal mee eens... Horen onder een toyota MR2 of zo, of 'n andere FNF bak :p Maar elk zn eigen, anders reden we allemaal hetzelfde (Waar heb ik dat vaker gehoord?) |
|
||||
|
||||
hahah LOL