|
||||
|
||||
voor een achterbumper
Ik vond het al geen porum: nu snap ik waarom |
|
||||
|
||||
, wat een advertentie...
|
|||
|
|||
Lach hem maar uit voorlopig zal er op diverse fora,s deze advertentie rondgaan .
Waardoor die vaker gezien zal worden en mischien eerder de auto verkoopt . Oftwel ik zie het als een slimme verkooptruc |
|
||||
|
||||
idd,misschien.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ben bang dat je hem teveel krediet geeft.... |
|
||||
|
||||
euh, beetje lullig als diegene nou net echt dyslectisch is en gewoon serieus moeite heeft met schrijven en spreken, zou niet met hem willen ruilen.
Doe ermee wat je zelf wilt.
|
||||
|
||||
idd
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bekijk de rest van zijn advertenties maar op MP die zijn gewoon in correct nederlands |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dyslexie is geen excuus om zo slecht te schrijven als in de advertentie gedaan wordt. Er zijn genoeg hulp middelen om het enigszins op orde te maken. Gebruik Word, auto correctie enz. Lees het nog een keer of 3 over voordat je het plaatst en zo kan ik nog wel ff door gaan. Weet je niet of het woord juist gespeld is? Vul het in Google in dan krijg je vaak te zien wat je bedoelde en hoe het echt gespeld is. Vraag het een ander om je tekst door te lezen, kunnen zij de spel fouten en of kromme zinnen er uit halen.
|
|||
|
|||
Als ik de rest van zijn advertentie's bekijk lijkt t me een gevalletje dyslexie.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou... complet dealer onderhauden distrubutsiriem niuewe apk
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Geniaal en mensen,
Dyslectic people are teople poo
|
|||
|
|||
Quote:
Moet je toch een gelijk geven had er even snel naar gekeken en het leek zo op het eerste gezegd redelijk Nederlands . Nu ik het goed gelezen heb valt het vies tegen . |
|
|||
|
|||
Of misschien is de adv er wel op gezet met een telefoon waarvan de woordenboek aanstond
FF snel tikken en er staat uiteindelijk heel wat anders , heb ik ook wel eens last van met de aaifoon
|
||||
|
||||
Het woordenboek
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by EnVeeZee : 21-12-2012 at 10:13. |
|
|||
|
|||
een gerefeeceerd motor met snel nokas 136 pk ??????
nog minder als origineel |