|
||||
|
||||
hoe lang onderweg???
ik heb een bestelling in Amerika gedaan op 29 november ,hoe lang kan het duren voordat ik het pakketje binnen heb.
iemand hier ervaring mee is verstuurt met Verzonden op 30-nov-12 USPS First Class Mail International |
|
||||
|
||||
heb je geen trackingnummer ontvangen? bestel zakelijk nog wel eens wat inde vs en is meestal met een weekje binnen, soms 2
|
|
||||
|
||||
USPS kan wel een tijdje duren, afhankelijk van de methode (prioriteit) en hoelang de douane er over doet.
Ik had laatst wat stickers binnen een week binnen, maar heb ook wel eens 6 weken op een pakketje moeten wachten. |
|
||||
|
||||
net dus even tracknummer opgezocht , het blijkt dus dat het nu in miami ligt kan dus nog wel even duren was dus al 7 dagen onderweg van nord carolina naar miami
|
|
||||
|
||||
Inderdaad iedere dag gewoon het track&trace nummer ff checken.
Kan soms ook best wel eens snel gaan hoor..
|
|||
|
|||
Kan soms best snel gaan. Echter heb ik al een paar keer gehad met pakketjes uit de US dat ze tot twee weken bij de duoane liggen....
|
|
||||
|
||||
nou dan hoop ik wel dat het voor de kerst binnen is ,kan ik dan weer verder hobbyen
|
|
||||
|
||||
en wat voor bedrag zou je er overheen kunnen rekenen voor de invoer op een bedrag van 55 dollar voor de cylinder en 38 dollar verzendkosten
|
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis komt daar geen invoer overheen, onder de 100,- dacht ik sowieso niet maar weet het niet helemaal zeker dus pin me er niet op vast
|
|
||||
|
||||
Dacht inderdaad het zelfde vrijstelling tot 100€ exl verzendkosten.
En normaal moet je het wel zo rond de 2 weken hebben veel langer heeft het bij mij nooit geduurd. |
|
||||
|
||||
dan zou het deze week nog kunnen komen, spannend
|
|
||||
|
||||
Track&trace klopt ook niet altijd :P
Tijdje terug spullen uit Zweden besteld. Volgens de track&trace was 's ochtends de status gewijzigd naar: op de boot (richting nederland?) 2 uur later stond de postbode voor de deur met mijn pakketje
|
||||
|
||||
Speedbootje? Hydroplane?
|
||||
|
||||
Bestel regelmatig gitaaronderdelen in Amerika, gewoon met de USPS, meestal inderdaad binnen een week of twee op de stoep.
|
|
||||
|
||||
net de tracking even bekeken ,mijn mastercylinder is in nederland nu even afwachten hoe lang het duurt voordat ie op de stoep ligt
|
|
||||
|
||||
vandaag binnen ,kwam nog een keer 26.78euries overheen
|