|
|||
|
|||
Wil het gerust doen, maar het moet leuk blijven. Mijn doel is een goedkope woonwerk oplossing. Het was gewoon leuker (lees goedkoper) geweest als ik aanbouwdelen van een ander motorblok samen met een ECU kon omzetten en zo klaar was.
Als er aan de ECU moet geprogrammeerd worden gaat het snel best veel geld kosten. Kan ik net zo goed een ander motorblok erin hangen... |
|
|||
|
|||
VVT schrijft immer programma's voor een eurootje of 500. Grote kans dat ze een dergelijk programma al hebben. Als 500 teveel geld is, zou ik uberhaupt niet aan een ombouw beginnen...
|
|||
|
|||
500 euro is voor een programma veel ja. Aanbouwdelen heb je al voor een euro of 250. als ik er daarmee was geweest was het interessant.
|
|
||||
|
||||
Een sdi is ook wel aardig zuinig
|
|
||||
|
||||
Johan (vvt) heeft zelf ook een sdi turbo gebouwd, ik meende rond de 160 pk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was mijn polo. MAAR ik heb de originele bak aangepast op goede smering in de 5 en ik heb er een speciale race koppeling voor laten maken en het 2-massa vliegwiel vast gelast en laten balanceren aangezien er origineel maar een 170mm koppeling in zit. http://www.zwalve.eu/v/Smoketail+Su.../Polo+6N+1900D/ Had op top 178pk en 436Nm koppel. Ik heb nu de plannen om een complete tdi met 02A bak in een 6N te hangen. 6N donor is er al en ook het schutbord van een 3-cilinder tdi met hydraulische koppeling. Eerst de jetta afbouwen met M-TDI.
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:00. |
|
||||
|
||||
Nope die op de 1900 zat was 170mm uit mijn hoofd.
|
||||
|
||||
Bijna goed Bert,175mm 2 massa vliegwiel.
|
|
||||
|
||||
Thx Jan.
Ik heb de oude plaat nog liggen, zal een foto maken.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog een rondje in je polo gereden toen je er nog een oude slippende koppeling in had Bert, maar mijn god wat ging dat ding vooruit...
|
||||
|
||||
Haha.... toen was hij zo beperkt op het vermogen.
De nieuwe Polo moet nog meer gaan krijgen, staat een leuk ARL (150pk) onderblok klaar, pomp en turbo liggen er ook. Maar eerst vervangend vervoer afbouwen (jetta mk2 M-TDI)