|
||||
|
||||
Deze kleur komt van de praxis, ik weet niet precies meer welk merk maar het was in ieder geval zeegroen
Deze foto's zijn onbewerkt (telefoon foto)
|
||||
|
||||
vind die kleur te gek! (heb hier ook een mk2 staan die en ander kleurtje nodig heeft )
|
||||
|
||||
erg gaaf idd,mooier nog dan het geel.....
|
||||
|
||||
Erg vet , vooral me de bruine wielen .
|
|||
|
|||
Heul erg tof!
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks! Ga ik mij maar een oriënteren bij de Praxis |
|
||||
|
||||
Is geen Golf 2, maar vind het wel een mooie kleur:
|
||||
|
||||
wow gaaf apparaat
|
|||
|
|||
Dik!
|
|
|||
|
|||
zo heb de knoop doorgehakt en een keuze gemaakt kwa kleur!
allemaal bedankt voor het posten van foto's weet er iemand of ik de verf wat kan verdunnen zodat het mooier weg trekt? (helemaal met de kou) hier is ze nog nat, wordt vanzelf mat-zijdeglans |
|
|||
|
|||
niet verkeerd kleurtje
|
|
|||
|
|||
Quote:
vind ik ook! alleen het is een beetje te koud eigenlijk, droogt slecht en is niet super uitgevloeit.. maar het is een 1e laag dus dat maakt niet uit |
|
|||
|
|||
Een paar electrische kachels doen wonderen.
|
|||
|
|||
ja, maar auto staat in een grote schuur, heb wel kachels maar haalt bijna niks aan, heb er toenstraks een in de wagen gezet en dat scheelt het meeste! volgende laag nog meer kachels. maar krijg deze schuur nooit op temperatuur
|
|
||||
|
||||
stukje van de schuur afscheiden met zeil of een dichte tent,kacheltje erin en rollen maar.
|
|||
|
|||
Wat een heerlijk kleurtje!
|
||||
|
||||
Hehe toch een kleurtje uit kunnen kiezen?
Toen ik mijn jetta ging rollen was het ook rond het vriespunt en heb ik een kachel bij de praxis gehuurt. Dat sleutelhok was ook niet echt klein en tochtdicht, maar uiteindelijk is het er toch 10 graden geworden
|
||||
|
||||
apart kleurtje ! lijkt beetje op een golf 1 kleur kan dat?
'68 T2a '86 Golf 2 1.3C Ex: '87 Golf 2 1.3CL '86 Golf 2 1.3C '00 Golf 4 1.6 16V '00 Beetle 2.0 US '85 Golf 2 1.6C Automatic '77 Golf 1 1.1 '72 Kever 1200 '76 T2b 2.0 '04 Golf 5 1.6FSI '04 Audi A3 Sportback '05 Audi A4 Avant |
|
|||
|
|||
lijkt op manila grun
maar dit was mijn bedoeling niet omdat hij toch nog een keer moet de kleur aangepast! en heb meteen weer een volle pot verf hij is nu zo: (alle strips er ook af en strak gezet) dit is meer mijn bedoeling dus ik heb dit gedaan met de verf: grijzer en blauwer gemaakt ronde dop is oud, stokje is nieuw |