|
||||
|
||||
Volksburg
Hoi iedereen,
Al even of het forum, maar shame on me, ik heb me nog niet voorgesteld ! Ik ben cedrik peeters en afkomstig uit outer, Ninove. Zelf ben ik 17 jaar geleden besmet met het VAG virus, meer bepaald is het virus ontwikeld in de VW'tjes. Zelf Ben ik eigenaar van een Mk1 Cabby 2H van 90 welke nu ongeveer af is. Verder heb ik nog een een MK2 G60 die in opbouwfase is (herspoten , ... ) Een MK2 G60 die ik vorige week in Alkmaar ben gaan ophalen (netherlands) om voorlopig zo mee te bollen. Een MK2 Rallye :-) in opbouw (herspoten, ... ) Een MK1 79' welke ongeveer 2 jaar stil staat bij historic wheels welke paar laswerken ging doen, maar is beetje uit de hand gelopen ... (juridische hulp ingeschakkeld ) Verhaal volgt zeker :-) Een MK1 van 78' mijn emotionele aanschaf (geboortejaar) rijdend, maar onder handen te nemen. Een Kever van 60' , draaiend en rijdend als RAT, of onder handen te nemen voor full resto ? We zien wel. Veel spare parts G60 ... Wat heb ik geleerd na 17 jaar vag virus? Maak af waar je mee bezig bent ! Beter laat dan nooit ? Verder heb ik ook nog wat tijd voor mijn vrouwtje en zoontje van 17 maanden oud. Graag post ik in de toekomst fototjes van mijn vw's en hun vooruitgang. Voilla, Tot uw dienst , cedrik
|
||||
|
||||
Welkom, ben benieuwd na de fotos, zo te lezen heb je een hoop mooi spul.
|
|
||||
|
||||
welkom,mooie collectie zo te horen.
|
||||
|
||||
Welkom . Dat is een aardige verzameling
|
||||
|
||||
Welkom op VF!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Doek ik zeker
|
||||
|
||||
Quote:
Zullen langzaam, maar zeker komen
|
||||
|
||||
Quote:
uit de hand gelopen, maar loopt lekker zo
|
||||
|
||||
Welkom hier op't VF.
Heb een flauw vermoeden dat wij ons nog gaan spreken
|
|||
|
|||
Quote:
ik denk het ook |
|
|||
|
|||
Hierse de ce, hebt gij nog tijd voor achter je pc te zitten? Kijk al uit naar volgend weekend! Slu
|
||||
|
||||
Alvast 1 van mijn 2 G60. Deze ga ik einde v/h jaar Herspuiten. Hier mijn MK1 van 78 , gepland om vanaf februari 2013 onder handen te nemen.
|
|||
|
|||
leuke auto's allemaal , heb je meer foto's van die '78er ? Is dat een origineel NL auto? Hij komt me bekend voor namelijk
|
||||
|
||||
nog meer picca's?