|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Wie kan mij vertellen wat een caddy2 per maand aan wegenbelasting kost voor particuli
Beste VW vrienden,
ik ben aan het kijken voor een caddy 2. maar ik zou graag willen weten wat deze caddy 2 per maand aan wegenbelasting kost als je hem particulier rijdt ?! alvast bedankt!
|
|||
|
|||
Quote:
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker...
|
||||
|
||||
euro of 80 vermoed ik.
|
|||
|
|||
Quote:
of kijk even op vwe.nl kenteken invoeren en op tabblad 'kosten en belasting' staat het bedrag kwartaal/jaar en provincie. vind ik zelf wat makkelijker dan bij de belastingdienst kijken
'70 Kever - 1.5B '76 Golf 1 - 1.9TD '78 Golf 1 - 1.6D '79 Golf 1 - 2.0B cabrio '81 Golf 1 - 1.6D '83 Golf 1 - 1.5B cabrio '83 T3 Camper - 1.6TD '84 Golf 2 - 1.3B '85 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD '86 Golf 2 - 1.6TD |
|
||||
|
||||
In je vraag lijkt door te klinken dat je misschien verwacht dat je een korting krijgt voor het rijden op grijs kenteken. Dat klopt ook nog wel voor een heel klein deel: je hoeft de provinciale opcenten niet te betalen... Maar de oude grijs-kenteken-regeling is een aantal jaar geleden de nek omgedraaid. Het scheelt dus niet zo heel veel met een personenauto van vergelijkbaar formaat/gewicht.
|
|||
|
|||
Quote:
Dan is dat waarschijnlijk het antwoord op de vraag |
|
|||
|
|||
Blijft nog steeds duur
|
|||
|
|||
Ik betaal 234 euro per 3 maanden voor dat hok.
En de belasting zegt niet eens Dat we je geld weg mogen geven. De bloedhondjes van de samenleving.