|
||||
|
||||
Quote:
was al eerder afgewezen maar dan door alle forummers |
|
|||
|
|||
Ik bedoelde dus dat de mrb regeling voorlopig het zelfde blijft en dus niet afgeschaft.
Last edited by pilsie : 21-11-2012 at 23:50. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd waar ze nu het tekort van weg gaan snoepen.....
|
|
|||
|
|||
Goed nieuws dus. Ik denk dat ze de andere belastingen omhoog gaan schroeven om zo hun tekort te verminderen.
|
|
||||
|
||||
Er gaat nog steeds gekeken worden naar oplossingen om dagelijks gebruik te ontmoedigen. Zaken als een dagenkaart en dergelijke zijn nog zeker niet van de baan.
|
|
||||
|
||||
De wegenbelasting opdelen in vast gedeelte voor iedereen en toeslag voor LPG en diesel. Dan blijven benzineauto's van 30 jaar en ouder belastingvrij en betalen dagelijkse rijders belasting voor het rijden op LPG en diesel.
Rekeningrijden of alle wegenbelasting in de brandstof stoppen zal niet gaan want dan rijdt half Nederland (particulieren, werkenden die door de week gebruik maken van openbaar vervoer, ouderen) vrijwel voor niks terwijl voor zakelijk verkeer het rijden onbetaalbaar wordt. De een rijdt 3000 km per jaar en de andere 100.000.
|
|||
|
|||
Zoals eerder gezegd, die dikke afgekeurde diesels van buiten NL in meer toelaten.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Heb de enquete twee maal ingevuld; één voor mijn situatie en de andere voor mijn broers situatie.
Gekozen voor vrijstelling vanaf 30 jaar, anders is het kilometerrijden wel oké. Heb ik het geluk dat overal vanaf 30 jaar gesproken wordt, want de mijne is afgelopen juli net 30 jaar geworden =)
|
||||
|
||||
Quote:
dat is toch precies de bedoeling?
|
||||
|
||||
Quote:
Niet als door zo'n maatregel heel Nederland krakend en piepend tot stilstand komt.
|
||||
|
||||
Snelweg vignet zou het makkelijkst zijn voor iedereen en dan betalen die Polen tenminste ook eens mee aan het wegennet en kunnen ze de hobbyrijders lekker met rust laten
|
|||
|
|||
ik hoor overal mensen zeggen dat het niet meer doorgaat dat oldtimer rijders weer mrb moeten betalen ? weet iemand hier meer over ? kan ook niet echt ergens duidelijkheid vinden. alleen maar oude berichten.
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
De plannen gaan pas van tafel af als er een alternatief komt (lees; de te verwachten 160.000.000 die ze zouden gaan ontvangen als de mrb vrijstelling wordt afgeschaft op een andere manier hun kant op gaat komen), tot die tijd blijven de plannen gewoon doorgaan.
Er is grote kans dat de plannen (mrb vrijstelling voor oldtimers afschaffen) niet doorgaan, maar er moet (..) natuurlijk wel wat anders voor in de plaats komen.. het te verwachten geld (de 160 miljoen) is natuurlijk al in de begroting voor 2014 opgenomen.
|
||||
|
||||
Tsja, alle berichten van vandaag zijn morgen weer achterhaald met deze wispelturige regering
|
|
||||
|
||||
Quote:
Laten ze die oostblokkers maar eens gaan belasten die hier permanent wonen en belastingvrij rondrijden in dikke diesels, ik erger me daar echt wild aan.
|
||||
|
||||
Quote:
ook daar is een topic voor |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Quote:
Ze zijn toch al lang bezig met op de rem trappen . en is wel het eerlijkste , betaal na gebruik mischien een reden om die gast met 100.000 km eens op de fiets of de trein te pakken . |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
mooi kut idd
|