|
||||
|
||||
Echt heel erg netjes dit!!! Flinke bult werk om wat lager te gaan met de auto dus
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Weer flink bezig geweest met beunen ja.
Soms denk ik wel eens wat heb ik me op de hals gehaald. Er zit al bijna 1.5 rol lasdraad in de auto
|
||||
|
||||
Branko kerel.
|
||||
|
||||
Ben je niet bang dat je nu te hoog uitkomt met je veerpoten tov je motorkap?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht je dat ik dat niet heb opgemeten Ik denk dat dat wel heel dom zou zijn geweest als ik dat niet had gedaan. Ik hou ongeveer een cm over vanaf de bovenkant van cilinder die door het toplager gaat, tot aan de motorkap. Dus maak je geen zorgen alles komt goed
|
||||
|
||||
Keep up the good work!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
lekker bezig hoor ,ga zo door man . :-)
|
||||
|
||||
Prachtig werk weer
|
|
||||
|
||||
Goed bezig, Branko!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Met die 6 cilinder, 4wd en gastank kom je wel in de buurt van 1000 kg hoor. SUPER project!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Gas tank gaat er niet in komen, is me toch veel te veel werk. Plus dat ik er ook airride in ga bouwen kan ik de ruimte wel gebruiken. Maar dat ie over de 1000kg gaat komen is wel 1 ding wat zeker is. Maar zo zwaar als een audi TT 3.2 zal ie niet worden, en dat ie straks als de brandweer gaat weet ik wel zeker
|
||||
|
||||
heel mooi werk weer..top hoor..
|
|
|||
|
|||
Ik vind dit zooo mooi werk, hoop ooit tijd en geld over te hebben om dit zelf ook te kunnen doen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had t eigenlijk ook niet anders verwacht Aan de foto's te zien is het inderdaad erg krap! Maar 1 cm lijkt me inderdaad voldoende. |
|
|||
|
|||
Ik vraag me af of je geen last krijgt met de manier waarop je de veerpoot montage verhoogd hebt, hiermee heb je de hoek waarop de veerpoot onder de auto staat verandert,
Heel simpel voorbeeldje wat ik bedoel Voor. Na \ \ \[]. \[] Het hokje is het wiel en de schuine streepjes is de veerpoot Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel |
|
|||
|
|||
Officiële benaming als ik me niet vergis
Kingpin hoek Hierdoor verandert in elk geval ook het camber |
|
||||
|
||||
volgens mij is de hoek niet verandert?
hij loopt normaal vrij parallel aan het binnenscherm dat is nu nog steeds zo.
|
||||
|
||||
Er zijn er zat die in de US zo rond rijden. Nog nooit slechte dingen over gehoord.
|
|||
|
|||
Ik vraag het me alleen af
Zeker weten doe ik het niet |