|
||||
|
||||
Super!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
:O Wil ik ook !
|
|
||||
|
||||
Bedankt mannen
Ik was eerst zwaar aant twijfelen of dat oranje wel mooi zou staan icm rood. Maar ik heb ze ff erin gezet en ben er toch wel erg blij mee
|
||||
|
||||
Echt n strak ding zo op de Sebrings
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je Voor de winter zijn ze prima
|
||||
|
||||
Net hoor
Wat voor kleur worden die OZ's ?
|
|
||||
|
||||
Netjes hoor Nigel.
|
||||
|
||||
Maakt em weer een stuk mooier ! Misschien nog iets omlaag schroeven...?
|
|
|||
|
|||
Knipperlichten staan top kerel....!!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ze worden hoogglans zwart of een donkergrijstint....ben er nog niet helemaal over uit @Erik: In de winter stuiter en schraap ik graag wat minder rond @René: Bedankt kerel Ben erg blij met de knipperlichten!
|
||||
|
||||
gaan zelfs héél goed met het rood vind ik!
|
|
||||
|
||||
stoere corrado!
|
|||
|
|||
Dien sient ek !!!
|
|
||||
|
||||
Dit weekend weer even aan de slag met de C.
Na een lange zoektocht heb ik eindelijk een goede originele kat gevonden en een goede originele middendemper. Gelijk maar alle boutjes, moertjes, rubbers en klemmen nieuw erbij besteld De kat die er momenteel onder zit is leeggeklopt en geeft een blikkerig geluid, ook is de co te hoog... De middendemper is snuifrot en blaast dus aan alle kanten wat niet het mooiste G60 geluid oplevert Gister heb ik ook even het buisje tussen de paddestoel van de carterventilatie en het kleppendeksel vervangen aangezien ooit iemand deze heeft vervangen door een stuk tuinslang De wagen loopt nu veel mooier stationair als hij koud is.
|
||||
|
||||
Er is weer wat zeldzaams onderweg vanuit duitsland...
Een origineel VW klokkenpaneel met nieuwe VDO klokjes
|
||||
|
||||
mooie spulletjes weer
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Goed bezig Nigel!
|
||||
|
||||
Mooi mooi kerel. Binnenkort ff winterbandjes monteren. Kun je weer veilig de weg op. Als er sneeuw vallen gaat dit jaar.
|
|||
|
|||
goed bezig weer Nigel, op naar OE+.
|
||||
|
||||
Wederom goed bezig jonguh !! Vind die oranje knippers ook super. Heb je al een US-module ingebouwd ?