|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ach... je doet wel heel stoer, maar ik vind je nogal zielig; laag IQ, grote bek, tja...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Je bent niet alleen grof in de mond, maar je hebt met je gebruikte argumenten boter op je hoofd. Vertelde je zelf niet eerder over de volgende plannen die je aan het uitbroeden bent? http://www.volksforum.com/forum/new...wreply&p=798371 : Quote:
Klinkt allemaal goed en je moet het natuurlijk lekker zelf weten, maar wat is er over van de klassieker die je als basis gebruikte? Niet veel lijkt me. Het resultaat is een heel andere auto en heeft niets te maken met de achterliggende gedachte waar de vrijstelling oorspronkelijk op gebaseerd is: het niet uit het straatbeeld verloren laten gaan van auto's van een eerdere generatie. Nu kun je wel kwaad op mij, de boodschapper, worden en naar hartelust sneren en beledigen maar dat verandert niets aan het feit dat wat jij bij elkaar scharrelt en monteert bar weinig te maken heeft met wat er vijfentwintig jaar, of langer geleden, rondreed. Ik blijf een voorstander van de regeling zoals hij in Duitsland is, het H-kenteken, ondanks dat lekkere vette kapsel van je. |
|
||||
|
||||
en het mooiste komt,die tekst die je daar kopieert gaat niet over een klassieker.maar voor de rest,prima,wat jij [en die oude baas boven je] wil.
|
|||
|
|||
Quote:
Het lijkt simpel, maar deze oplossing is erg fraudegevoelig: de vele doorgewinterde dieselkilometervreters, die met hun belastingvrije zware rookpluimen ondertussen tot in Den Haag aan toe irriteren, kopen een Pandaatje als eerste auto. Met als enig doel deze administratief op de weg te houden om zo een eerste auto te hebben. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik lees MKII... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zat al te wachten tot je persoonlijk zou gaan worden. Mensen die het met woorden niet kunnen winnen (en zij die eigenlijk al weten dat ze onzin kletsen maar dat beslist niet willen toegeven) doen dat nu eenmaal. En elke club heeft er wel een, daar moeten we maar mee leren leven. |
|
||||
|
||||
Quote:
als je dat nu meteen gedaan had,voor je die volstrekt nutteloze ouwewijvenpost vanavond plaatste.....wie kaatst.....
|
||||
|
||||
Quote:
en dat heeft het over persoonlijk worden. gezellig,met die oudjes.....
|
||||
|
||||
Ook met spreekwoorden heb je dus moeite: jij was nl. degene die kaatste. 't Is wel frappant dat jij hier loopt te schelden en te schreeuwen, maar dat het nu volgens jou dus allemaal mijn schuld is...
Nog een keer, kort en goed: ma-tig je taal-ge-bruik aub. een beet-je. Al-vast be-dankt. |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt,een GTI van 1990.zou sowieso nog wel even duren voor die belastingvrij word,en als ie dat niet word,niet getreurd.
|
||||
|
||||
Quote:
uhhuh,idd.nou volgens mij was jij degene die zonodig de onderwijzer uit moest hangen met je 'kan het effe wat minder' en 'want is geen vraag'.en dat terwijl je er geen ruk mee te maken hebt.ik vraag aan richard om uitleg waarom ik volgens hem geen liefhebber ben,en die heb ik na een avond lang touwtrekken nog niet.en schelden en schreeuwen?ik ben niet boos,ik ben niet verdrietig,ik heb nergens last van,enige dat een beetje op begint te spelen zijn de lachspieren.
|
||||
|
||||
Note to self: "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
[ZUCHT] |
|
|||
|
|||
Quote:
Ga ik doen. Geef jij dan ondertussen met behulp van je 'lage dieselboot uit '81' een masterclass aan de ontwerpers op design-afdeling van VAG? |
|
|||
|
|||
Quote:
Nou snap ik het: een auto is in jouw ogen pas een klassieker als ie wegenbelastingvrij is. Wat mij betreft mag je een MKII van bijna 23 jaar oud zo ook wel noemen. |
|
||||
|
||||
weer mis.het hele belastinggebeuren laat me koud.een klassieker is imo een kever,golf swallowtail,oergti of oerquattro.dat zijn de autos die iets betekend hebben voor de wereld.daarom verbouw ik ook vrolijk alles aan mijn oude golfjes,want hoe leuk ik ze ook vind,het blijven gewoon oude auto's,niet meer en niet minder.
|
|||
|
|||
Quote:
Mompelt iets van origineel laten bla bla bla...
|
|||
|
|||
Klopt inderdaad dat er gas inzit. Zie je vrijwel niets van en met die paar luttele kilometers die ik op jaarbasis rijd zou het zélfs met vrijstelling járen duren voordat ik de inbouw er uit zou hebben. Kwam echter het milieu ten goede, vandaar. Ik weet niet precies hoe de nieuwe regeltjes gaan worden, maar het zit er in dat ik het weer zal moeten laten uitbouwen. Kost een paar centen, zit ik niet mee. Wel dat ik dan weer op vervuilender benzine zou moeten gaan rijden. Moraalridder? We hebben de aarde te leen van onze kinderen en een beetje netjes achterlaten kan m.i. geen kwaad.
Trouwens. Nou en? Moest je daar nou zo lang voor gaan zoeken om zo'n kleinigheidje te kunnen vinden in de hoop je gelijk te kunnen halen? Voor de echte purist zal de inbouw van LPG misschien een vloek zijn, maar ben je soms van mening dat het kleine vierkantje dat de vuldop afdekt in verhouding staat tot verlaging, verbreding, andere ramen, deuren, wielen, uitlaat, kleur, motor, interieur of wat sommigen al niet meer bij elkaar kunnen verzinnen? Alhoewel verzinnen: het meeste komt zo van de plank, veel fantasie heb je er niet voor nodig. Bij elkaar verzamelen is waarschijnlijk een betere uitdrukking. |
|
|||
|
|||
Wat er straks gaat gebeuren is: alles wat ingevoerd is gaat belasting betalen!
|
|
|||
|
|||
En dan betalen wij 19 euro oid, het zij zo..
|