|
||||
|
||||
Quote:
Kijk eerst eens wat het aan tonnen co2 kost om nieuwe auto te produceren Daar kan in met mijn golf 2 1.6d stinkdieseltje heel wat kilometertjes voor rijden. Oja, de mijne is niet wegenbelastingvrij, ik ben gewoon een liefhebber. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zo is dat. Op dit forum is het heel normaal te sneren naar iemand met een andere mening. Het vervelende is alleen dat ook de moraalridders in Den Haag door hebben dat er inmiddels veel teveel 180'jes en 1.6d'tjes - die in Duitsland geweerd worden - naar Nederland versleept worden. Teveel door lui, de goeden daargelaten, die met hun zooi voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. In Duitsland is een regeling voor klassiekers in originele staat. Ik kan me daar in vinden, ook al ga ik er persoonlijk flink op achteruit. Dat tunertjes of mensen die het-onderste-uit-de-kan willen hebben dan buiten de boot vallen is vervelend. Maar voor hen was de vrijstelling nooit bedoeld. Ik zou twee linkerhanden hebben? |
|
||||
|
||||
wie de schoen past.....
of ik wel of niet buiten de boot val interesseert me geen reet.ik betaal nog liever wegenbelasting eerlijk gezegd dan dat ik aan ga geven op welke dag ik met mijn eigen auto wil gaan rijden.het ging mij erom dat jij stelt dat mensen die hun auto naar eigen smaak en inzicht verbouwen geen liefhebbers zijn.
|
|||
|
|||
Waar stel ik dat dan? Liever twee linkerhanden, dan niet kunnen lezen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jou reactie daarop --> Quote:
Hier dus |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Er bestaat een mooi gezegde: "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet"
|
||||
|
||||
Quote:
en wat te denken van degene die een oude stinkdiesel ombouwen naar een veel schonere tdi denken die dan niet aan het milieu |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan ben je dus een liefhebber van tuning, en dat ontken ik niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
jij lult zo stom,dat je je eigen geouwehoer niet eens begrijpt. stel,er is iemand helemaal gek van oude vw's maar hij vind het jammer dat ze zo traag en/of onzuinig zijn,en hij verbouwt het een en ander.dan is ie volgens jou veranderd van een vwliefhebber in een tuningliefhebber? als ik in jouw schoenen stond had ik denk ik een tomtom nodig om mezelf te volgen
|
||||
|
||||
Quote:
Kan het effe minder ? |
|
||||
|
||||
Quote:
want? richardvw is degene die volledig offtopic gaat,met zen eeuwige originaliteitsgezwam.dus ik reageer wat ik wil,en ik houd me nog in ook.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 10-11-2012 at 20:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
nee. Dat is een toevallige bijkomstigheid
|
||||
|
||||
Quote:
maar wel een leuke |
|
||||
|
||||
Quote:
Machtig
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Quote:
1 - 0 voor De Pul RichardVW ga je maar lekker aanmelden op http://www.Richarddeoriginalietijds... uezelforum.nl
|
||||
|
||||
De webpagina kan niet worden weergegeven
|
|
||||
|
||||
Quote:
"Want" is geen vraag, maar ik neem maar aan dat je "waarom" bedoelt. Het antwoord is dan dat ik me erger aan je taalgebruik. Je lijkt wel een straatschoffie... |
|
||||
|
||||
offtopic@jankers; pm jullie adressen maar stuur ik 'n doosje tissues of tampons, kies maar. Als je provoceert krijg je toch bijna altijd wat je vraagt?
Ontopic; de oplossing is imho simpel en al vaak genoemd . Iedereen op zn eerste auto vol betalen en op de 2e en volgende mrb vrijstelling indien ouder dan ... jaar . |