|
||||
|
||||
Ik heb net hele slechte ervaring qua pasvorm en matriaal met van wezel,klokkerholm gehaald ipv van wezel en dit was met veel minder werk pasklaar te maken.....
Er zullen van elk merk (immie) wel miskleunen gemaakt worden succes met je keuze Gr Bart |
|
||||
|
||||
Quote:
+1 van Wezel omgeruild voor Klokkerholm en dat paste beter (ook niet perfect hoor) Zelf een keer origineel gekocht bij vw-classic parts
|
||||
|
||||
Toevallig dat ik dit topic tegen kom!
Ik ben namelijk ook opzoek naar plaat werk. (golf 1"83) Ik zat al bij klokkerholm te kijken.. Die heeft wel bijna alles wat ik nodig heb. (ik praat hier over ongeveer 450 euro aan plaatwerk) (dorpels l+r wielkastranden l+r Chassisbalk l+r Bodemplaat l+r kont parafaanplaat) Maar ik begin nu wel te twijfelen of ik het daar moet bestellen. Ik heb ze vandaag ook proberen te bellen, om meer info over een kont te krijgen.. Want op hun site staat het niet echt duidelijk (grote achterlichten inc kentekenverlichting) Waar kan ik origineel bestellen? snert!
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 Last edited by Snert : 10-05-2012 at 17:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
hier Reken alleen dan maar wat meer materiaalkosten!
|
||||
|
||||
Klokkerholm.nl/euro-autoparts gaan op dit moment ook niet de beste verhalen over rond....
Wat er van waar is weet ik niet maar t schijnt dat ze wel eens failliet kunnen wezen! |
|
||||
|
||||
Quote:
maar ze hebben niet alles wat ik nodig heb zo te zien.. Van sommige dingen zo als cassisbalken alleen rechts.. En duuuurr, maar ach dat maakt niet zo veel uit! Toevallig wat ik aan het zoeken op klokkerholm/Euro-autoparts en kwam dit topic tegen.. http://www.w123club.nl/viewtopic.php?f=6&t=15811 ik heb geen zin om 2 maanden te wachten op mijn spul.. Wil graag beginnen! iemand anders nog een optie
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 Last edited by Snert : 10-05-2012 at 17:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet alles staat op de on line webshop van classicparts. Je kunt ook op deze link klikken en dan de keuze "verfügbarkeitsanfrage ohne vorherige registrierung" kiezen. Dan kun je het originele artikelnummer ingeven en kijken of het aanwezig is en wat het kost.
|
||||
|
||||
Quote:
phoei.. dan moet ik even artikelnummers gaan zoeken!
|
||||
|
||||
Iemand nog iets gehoord over hoe en wat van euro parts/klokkerholm?
|
||||
|
||||
Quote:
Niemand meer aan het lassen
|
||||
|
||||
heb via volksparts-daveaarts wat besteld wat de pasvorm is durf ik nog niet te zeggen heb het afgelopen zondag besteld en zal binnenkort binnenkomen.
iedergeval heeft deze site ook redelijk wat onderdelen nog. en hoe het verder met euro parts zit daar heb ik geen ervaring mee. |
|
||||
|
||||
Dave Aarts besteld ook bij vw classicparts
|
|||
|
|||
paravan van klokkerholm gebruikt. lijkt overzetplaatwerk. pasvorm in de hoeken ronduit slecht. veel tijd nodig gehad om t eenzins passend te krijgen
|
|
||||
|
||||
klopt,dat is een overzetdeel.je martelt je doodongelukkig om de aansluiting op de a-stijlen goed te krijgen.doorzagen in het midden bracht bij mij de uitkomst.
|
|||
|
|||
Das ook niet zo vreemd lijkt me dan. Als je een overzet deel ergens in gaat plaatsen of zie ik dat verkeerd? Kan ook zijn dat ik de term overzet deel wat verkeerd begrijp
|
|
||||
|
||||
Een overzet deel is inderdaad geen inzet deel, je hebt mimimaal 2x materiaaldikte te veel!
Wat betreft euro autoparts/ klokkerholm.nl, ik ken de eigenaar en ik weet dat er veel problemen zijn geweest maar ik weet ook dat het weer een stijgende lijn aan het worden is. Ik zeg niet dat het verstandig is om er te bestellen, want ik weet niet hoe de afhandeling op dit moment is maar ik heb hoop dat dit weer volledig goed komt.