|
|||
|
|||
Prachtig! Ook wel weer eens leuk om te zien dat een ''nieuwere'' golf mk1 zo uitgebreid aan gepakt wordt
|
|
||||
|
||||
Zie er erg goed uit hoor , ga lekker zo door .
ik ben zelf ook met een mk1 uit 1983 bezig en daar moet een VR6 in komen ,maar ben er nu bijna een jaar uit geweest door een rugoparetie. ben weer een beetje bezig met het project ,want het kriebelt wel hoor :-)
|
||||
|
||||
thanks heren
hier nog wat plaatjes van vandaag. weer eens post uit duitsland wat klein spul en n nieuwe lip vanmiddag begonnen met de bumper in elkaar te zetten samen met mijn hulpje en mn grille schoongemaakt maar daar moet toch een andere voor komen ben ik bang heb hem er nu inzitten ( en het embleem zit er al in geplakt ) en nu zie ik pas dat i niet helemaal recht is bumper er voor weer op en achter natuurlijk ook alleen de strips moeten nog zware gespoten en dan kunnen de hoekjes er ook weer op zo weer veilig weer op zn plekje gezet volgende weer weer verder |
|
|||
|
|||
Goed bezig! Persoonlijk vind ik de stalen bumpers bij grote achterlichten alleen geen porem
Verder wel top! Prachtige kleur ook! |
|
||||
|
||||
ik vind het dik! kleur is echt super
|
||||
|
||||
ja de kleur is echt super geworden ben er erg blij mee nu nog even kijken welke kleur mn lijsten in de grille worden.
vandaag mn dop binnengekregen voor mn alu custom made ruitensproeier reservoir nu maar eens gaan kijken wat we ervan gaan maken |
|
||||
|
||||
Mooi, goeie kleur ook !!
|
||||
|
||||
Hier weer een teken van leven.
de afgelope 3 maanden is er veel gebeurt maar helaas niet aan de golf de zolder aan het verbouwen geweest ( nog steeds niet klaar ) mn mk2 heeft nu toch echt wat tlc nodig en snel onze zoon is geboren maar hier en daar toch nog wat tijd gevonden om wat te doen gelukkig de kabels door de achterklep getrokken, twee uur staan ploeteren maar het is gelukt Omdat het pijpje voor de verwarming van het spruitstuk niet meer nodig is deze eraf gehaald en het gat netjes dicht gemaakt na even zoeken in de bergen onderdelen die in de tussentijd allemaal verzameld heb in kratten op zolder ( waar n verbouwing aan de gang is) toch mn steuntjes van de radiateur bevestiging gevonden die meteen schoongemaakt en in de zinkprimer gezet voor nu zodat ze dadelijk gecoat kunnen worden. mn spruitstuk van DubDetail is binnen gekomen ( de adapterplaat moet nog wel een beetje worden aangpast aan mijn spruitsuk en misschien laat ik hem nog korter maken omdat mn airbox er nu niet op past ) mn nieuwe aandrijfas voor de rechterkant ( de oude was niet helemaal fris meer en die van links was nog geen jaar oud toen i van de donorauto afkwam ) mn op maat gemaakte slangenset van ML Cartech binnengekregen helemaal blij mee. mn mk2 heeft ook voor wat tijdverlies gezorgd en dat doet i nog steeds eerst vond i het nodig om de olie op te slurpen via de carterventilatie ( zit helemaal dicht met sludge ben ik zelf schuld rijd er nu door het weer mee naar mijn werk en das maar 6km enkele reis. heb de uitlaat "aangepast" omdat de middendemper steeds bij mijn ouders op de oprit aan de stoep bleef hangen die er onderuit geslepen en n pijp ertussen gemaakt en omdat de eind demper ook klaar was er een motordemper opgelast want die hadden we nog liggen anders had ik helamaal niks en moest weer kunnen rijden ( nooit moeten doen wat een tering herrie ) dus n nieuwe originele demper besteld die komt morgen binnen mijn velgen zijn klaar bij de verbeeder dus die kan ik ook spuiten en eronder schroeven. de beurtset ligt klaar voor montage de cambershims liggen klaar even kijken waarom de fan het niet doet en dan weer snel door aan de mk1 mn uilaat spruitstuk gepast maar niet heel erg tevreden misschien toch maar op zoek naar een betere zo staat hij er nu bij heb hem omhoog gezet voor het passen van de complete uitlaat en het maken van de brandstof leidingen het monteren van de assen en het schakelmechanisme. nu op zoek naar tijd en dan komt het misschien toch nog goed. Last edited by GOLFMEISTER : 02-04-2013 at 20:37. |
|
||||
|
||||
Top om weer eens te zien
|
|
||||
|
||||
Mooie golf wordt dit, ga je er nog type plaatjes op plakken achter
op de klep? |
|
||||
|
||||
thanks, dat hoop ik ook
weet ik nog niet misschien alleen "volkswagen" aan de rechterkant maar daar ben ik nog niet over uit. |
|
||||
|
||||
hele mooie restauratie! Geweldig om te lezen!
|
||||
|
||||
welker kleur is dit? onyx?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dit is oak green metellic maar het lijkt er wel op dit is iets donkerder. |
|
||||
|
||||
Het is al weer ff geleden maar hier weer eens een teken van leven.
Heb toch weer het een en ander kunnen doen aan de Golf. heb in Engeland een groen setje gordels laten maken na wat op en neer gebel en gemail is het gelukkig toch gelukt ook meteen straps voor de deur dicht te trekken erbij laten maken ( ja het zijn tow straps) mn setje porsche klinken maar eens uit het stof getrokken en opgeknapt heb ze glanzend zwart laten spuiten met blanke lak erover en die gepolijst het resultaat mag er zijn mn brandstof leiding weer op zn plek ( ze zijn nu weer mooi recht en netjes hier zaten ze er net in ) bij classicparts maar weer eens wat besteld. alle raamrubbers kachelkabels en wat klein spul besteld en toen begonnen aan de hemel, wat een mooi klusje is dat, heb voor het spannen iemand laten komen ( gepensioneede schade herseller die dit back in the day wel vaker moet doen) omdat ik hem er super strak in wou en bang was dat dat mij niet ging lukken, het is dan ook super geworden helemaal blij mee. brothers in crime !! wou er geen chroom op maar ben blij dat ik de lijstjes op de grille er op heb gemaakt staat toch wel mooi vind ik zelf hij mocht ff buitenspelen op het dashboard er terug in te maken en hem eens goed af te stoffen !!! ook meteen de sierlijsten er op gezet achter ruit ziet er erg gaaf uit zonder verwarming nu zit er rondom helemaal blank glas in zonder poespas wat heeft i toch een mooi kontje ( hier nog wel een beetje stoffig ) een deur klaar nu de andere nog, wat een geklooi om dat 3hoeks ruitje er weer terug in te krijgen maar een beetje vaseline doet wonderen to be continued....... |
|
||||
|
||||
Poeh, netjes
Kleur vind ik ook super |
|
||||
|
||||
Keurig !!! Mooie kleur inderdaad.
|
|||
|
|||
Zo dat hemeltje zit er zeker net in!
En het word een erg mooie golf zo! Ga straks eens het hele project doorlezen
|
||||
|
||||
Dank u
Met de kleur ben ik ook helemaal gelukkig, heb lang getwijfeld maar heb de juiste keuze gemaakt. Hemel Zit er idd mooi in blij dat ik het niet zelf heb gedaan, was ook wel gelukt maar zeker niet zo strak als dat i er nu in zit. Ook dat ik de zonnekleppen en het lampje er niet in heb laten terug zetten. |
|
||||
|
||||
Zeer mooie golf 1
reden hier in horst maar meer mooie golfjes rond
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |