|
|||
|
|||
Golf 1 chassis uitslijpen om lager te kunnen wie/wat/waar??
Hallo Allemaal,
Ik heb sinds 2 jaar een golf 1 uit 1979 met de kleine achterlichtjes schroefset 16" audi velgen dakrekje en verder origineel. Ik vind hem echter niet laag genoeg en wil dus verder zakken maar de aandrijfassen zitten nu ongeveer 1cm van het chassis af dus ik zal daar een hap uit moeten laten halen. Heeft iemand een adres een beetje in de omgeving van leiden die dit goed en netjes kan doen?? Hier nog even een foto van de golf naast mijn audi (die wel laag genoeg kan ) |
|
||||
|
||||
Ahh, de man die interesse had in mijn 17" T5 staal welkom hier !
Heb zelf nog geen ervaringen met "notchen" maar hoor goeie dingen over Peter Notch. Je kunt met hem in contact komen via fb
|
|||
|
|||
Quote:
heheh ja heb op zich nog steeds wel interesse in die wielen maar wil hem eerst plat gooien en dan kijken wat wel en niet kan! ik ga even kijken op facebook tnx vast! |
|
|||
|
|||
Verslijpen ? Dan kan je hem nooit weer origineel terug bouwen.
|
||||
|
||||
Peter Notch inderdaad! Heb daar mijn mk1 ook laten notchen. Meer dan tevreden.
|
|||
|
|||
Zo'n beetje elk carosserie / schadeherstelbedrijf kan dit wel.
Bij veel bedrijven die niets hebben met "custom car building" zullen ze je alleen wat raar aankijken en voor gek verklaren.
|
|||
|
|||
Peter Notch!!
Ook ik heb daar mijn mk1 laten doen. Super kerel die tenminste weet waar hij mee bezig is. En superstrak werk levert. |
|
|||
|
|||
Afspraak gemaakt met peter tnx guys!!!
|
|
|||
|
|||
Aangezien ik dit ook graag bij mijn Arosa'tje wil laten doen vraag ik me af hoe ik met deze Peter Notch in contact kan komen.
Hierboven lees ik iets over facebook, maar die link leg ik niet helemaal?
|
|||
|
|||
Quote:
Google hem maar, waarschijnlijk kom je dan wel een facebookaccount van hem tegen. Als je zelf op facebook zit kun je hem natuurlijk ook daarmee zoeken en toevoegen als "vriend" om contact te leggen.
|
||||
|
||||
Notchen @ PeterNotch!!
Quote:
Contact via Facebookpagina te vinden onder PeterNotch! Of mailen naar peterpall@hotmail.com Gr peter |
|
|||
|
|||
Wat een stoere audi!
|
|||
|
|||
Tnx!!
Audi gaat er uit dus als er interesse is??!!! |
|
|||
|
|||
Deze ga ik volgen! Top om te zien dat je em nog steeds hebt!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook gelijk op Facebook gezet.
In het verleden heb ik een keer een APK afkeur of aantekening gehad ivm aanlopen van de as. |