|
||||
|
||||
ik herhaal, check de Fehac, die zich het leplazerus lobbyen in Den Haag!
|
||||
|
||||
Ben zelf ook liefhebber van amerikaanse wagens maar deze zijn dan niet meer te betalen, 2500kg + LPG €200,- per maand....
|
|||
|
|||
Quote:
persbericht nogmaals Actie is Reactie achter over hangen en iemand het werk laten doen , gaat toch de prullebak in |
|
||||
|
||||
Ik betwijfel of dit de prullenbak in gaat... grijs kenteken zit er ook echt niet meer in voor de particulier...
|
|||
|
|||
Quote:
ik bedoel dat gelobby ... gaat de prullebak in , http://www.knac.nl/petitie/ KNAC houd al een petitie |
|
|||
|
|||
Dat bewijst wel weer dat je hier niets te vertellen hebt, de regering beslist en wij hebben maar te betalen! Het moet toch ergens wegkomen om het begrotingstekort op orde te krijgen! En de belasting van de oldtimers is maar een druppel op een gloeiende plaat, een betere melkkoe dan de auto is er niet. Het gaat erom dat de regering ook maar ergens een paar centen weg kan trekken zij het niet laten.
|
|
||||
|
||||
Ik hoor van meerdere kanten dat mensen zeggen dat je er niets aan kan doen. Is het niet zo dat politie, ov, schoonmakers, ect. wel vaker staken, omdat ze het niet eens zijn met de huidige gang van zaken? En vaak met resultaat? Is het voor het niet afschaffen van deze nieuwe regeling dan wel voor een verzachtende maatregel.
Ik vind dat er wat lafjes gereageerd word. Zaterdag lekker tegen elkaar '******en' in de kroeg over hoe kut de regering wel niet is. En vervolgens op je luie hol gaan zitten en schreeuwen dat iemand anders het maar moet oplossen. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit hoor ik heb toch maar één wagen op de stoep staan. Maar ik zou best in actie willen komen voor de jongens die een collectie hebben staan die zich straks scheel gaan betalen. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Goede punten in het bovenstaande bericht.
Erg balen als je veel geld in je belastingvrij wagen hebt gestoken, (TDI ombouw etc) en ineens volle bak moet gaan betalen.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Petitie getekend
|
|
||||
|
||||
Yo, ik ook getekend!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb me weer afgemeld daar. Ze schreeuwen zo hard dat er niemand meer gehoord word. Heb de KNAC petitie getekend en we zien wel of er nog een fatsoenlijk plan uit komt.
|
|||
|
|||
Quote:
wow kijk die lijst van de KNAC . goed bezig |
|
||||
|
||||
Getekend...
|
|||
|
|||
Quote:
KNAC: Ja, ik begrijp dat maatregelen tegen de milieubelasting noodzakelijk zijn. Maar het is niet fair om klassieke auto’s, ons rijdend erfgoed, daarvoor extra te belasten. Daarom ben ik tegen het opheffen van de MRB-vrijstelling voor klassiekers van 30 jaar en ouder. |
|
||||
|
||||
Quote:
Extra belasten of belastingontheffing opheffen? Dat is nog wel een nuanceverschil... Ik ben ook wel voor de 30 jaar, en daar zijn we zoals het er nu voor staat naar op weg, ik zeg: niets meer aan doen! Daarbij, voor 'nieuwere' oldtimers blijft de brandstoftoeslag bestaan, dus belasting!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik niet, volgens mij ligt die site van de KNAC er uit...
|
||||
|
||||
Belasting
Vr Gr.
|
||||
|
||||
Quote:
Hier nog een |