|
||||
|
||||
Jonne Feith
Hallo, ben al een tijdje actief hier op het forum, maar zal mijn nieuwe project toch maar is op volksforum plaatsen
Na verschillende volkswagens gehad te hebben (van kever tot mk3) is het dit keer een golf 2 1.6 automaat uit 1985 geworden deze komt oorspronkelijk uit duitsland en heeft vele jaren stilgestaan. teller staat dan ook pas op 86dkm (teller gaat tot 999.999). De auto heeft een zeer aparte kleur(en combinatie) manilla groen van buiten en een bruin interieur. eerste foto's: auto zit verder nog vol met dit soort stickers: (best grappig ) Op de terugweg vanaf de garage begonnen helaas de eerste problemen al. auto loopt niet helemaal lekker. viel uit en wilde niet meer starten... gelukkig was er een betrouwbare mk4 mee voor het laatste stukje naar huis Garage heeft het probleem van het niet meer starten netjes opgelost. bleek een missend hitte schild bij de startmotor te zijn waardoor het relais doorbrande... Ondertussen gedaan: -schroefset gemonteerd -andere velgen opgehaald en gemonteerd -audio ingebouwd (zonder in de auto te boren of zagen uiteraard) wielen: resultaat tot nu toe: To do: -nieuwe verdelerkap/rotor en bougies -brandstof leiding en filter vervangen (voor de zekerheid na het lange stilstaan) -RVS uitlaatsysteem (suggesties/websites zijn welkom) incl katvervanger heb ik nodig. deze zaten er in Duitsland namelijk wel op, maar hoeft in Nederland pas vanaf '86 als ik het goed heb. -Rode achterlichte, of spuiten of heel toevallig setje tegenkomen... -Camber achter -Goed laten afstellen. Choke, CO, gasopvanger (ivm automaat) en ontsteking. Ook hiervoor zoek ik nog een expert. suggesties welkom dus. lieft omgeving Zwolle/Deventer |
|
||||
|
||||
Gaaf ding. Heb je bij Reinders gekocht zeker ??
Inderdaad een aparte kleurcombinatie. Ik zou in zo'n auto de originele achterlichten laten zitten denk ik, maar het is jouw ride uiteraard
|
||||
|
||||
die is hier al vaak besproken, gaaf ding. Ik zou wel het rood in de wielen veranderen (dit past nergens bij) misschien hetzelfde bruin als het interieur ofzo.
|
||||
|
||||
Hey! Mijn oude wielen!
Ik zou ze ook weer gewoon zwart maken overigens Toffe auto.
|
||||
|
||||
was inderdaad van plan het rood deze winter te veranderen. Welke kleur weet ik nog niet.
Opzich nog best grappig in het rood. heb 1 origineel plaatje waar ze zwart zijn, zo saai meteen vergeleken met het rood... |
|
|||
|
|||
Hele mooie auto!
Super!
|
||||
|
||||
rood beige maken, staat goed bij manila groen. achterlichten mooi orgineel houden. Uitlaat een s-rohr en dan is die wel klaar
|
||||
|
||||
Quote:
Zo'n einddemper is inderdaad wel mooi. vraag me alleen af hoe dat met de aansluiting gaat? de 1.3 van mn broertje heeft het stuk pijp aan de einddemper 40cm korter ofzo. Als ik alleen een andere demper bestel vraag ik mij af of dit goed komt... Ervaring mee? en voor de velgen maar even wat gaan photoshoppen. beige is misschien ook niet verkeerd nee |
|
||||
|
||||
complete dempers zijn ook te koop.
|
||||
|
||||
Of gewoon losse S-bocht oplassen. Die verkopen ze overal
|
||||
|
||||
Quote:
Ja kan inderdaad ook. Maar is nog de originele einddemper. deze is niet echt in top staat. dus zonde om in te investeren. zal een dezer dagen aan de bovenkant doorroesten denk ik... en wil graag een kat vervanger. vandaar dat ik aan een compleet systeem dacht. maar kat vervanger + einddemper is ook prima |