Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 23-10-2012, 07:44
Erik Baas's Avatar
Erik Baas Erik Baas is offline
No personal life

Verkoper: mark89769
Beoordeling: zeer slecht.
Vraagt €100 voor een Jetta-front ( http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=104549 ) waar van alles aan kapot is, oa. een van de koplampen! Erger nog: als ik 'm daar op aanspreek voelt hij zich "opgelicht".

** Edit: de suggestie van "oplichting" impliceert dat ik de foto's dus ook vervalst heb. (bedenk ik me net) **

Stelschroef van koplamp kapot.

Bevestigingslip koplamp kapot, ook afstellen is niet meer mogelijk.

De "losse onderdelen", wo. de veer van het motorkapslot.

Stijlloos! Enfin, u bent gewaarschuwd.

Last edited by Erik Baas : 23-10-2012 at 08:02.
Reply With Quote
Old 23-10-2012, 18:49
frankvdberg frankvdberg is offline
Forum Newbee

beste Erik,

volgens mij heb je voor de gril incl. slotplaat en koplampen maar €60 betaald en de verkoper wilde je tegemoet komen met de kosten voor een nieuwe afstelschroef voor de koplamp, ik vind het stijlloos dat je nu iemand op deze mannier zwart probeert te maken.

van mij krijgt deze koper

Last edited by frankvdberg : 23-10-2012 at 21:12.
Reply With Quote
Old 23-10-2012, 22:17
Erik Baas's Avatar
No personal life

Idd. heb ik 60 betaald, en er was idd. ook een tegemoetkoming toegezegd. Namelijk een tientje, en dat is bij lange na niet genoeg om een andere koplamp te kopen. Koplamp dus he (zie de 2e foto!), niet stelschroef, dat is maar een van de vele kleinere defecten. Veertje, koplampstelschroef, en 7 (!) van de lipjes van de grille kapot, een afdekplaatje ontbreekt, en er zit condens in beide lampen... Vind jij dat 60 euro waard? Ik niet, maar dat mag ik niet zeggen, want dan word ik - ondanks de foto's - voor oplichter uitgemaakt.
Overigens heb ik zelfs dat tientje nog niet ontvangen. En als je dan bedenkt dat hij eerst 100 euro vroeg... dát is pas stijlloos. Bah.

PS.: En dan val ik nog niet eens over de roest en wat kleine deukjes, en een vaal geworden VW-logo: dat is bijzaak, en dat heb ik ook gezegd. Maar de spullen moeten technisch wel in orde zijn.

Last edited by Erik Baas : 23-10-2012 at 22:19.
Reply With Quote
Old 24-10-2012, 05:50
frankvdberg frankvdberg is offline
Forum Newbee

maar ?? dit zijn toch dingen die je gewoon kan zien en toch koop je het?

dus niet achteraf gaan zeuren dat er dingen anders zijn dan je had verwacht.

ik neem aan dat je niet blind bent !!.

Last edited by frankvdberg : 24-10-2012 at 05:55.
Reply With Quote
Old 24-10-2012, 07:09
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

Geen discussies hier.als je je ei kwijt wil,open je een apart topic in het off-topic gedeelte.ik kan hier ook helemaal niets mee,als je een beoordeling wil geven zul je op zijn minst moeten zorgen dat je kloppende/relevante info plaatst.

Last edited by De Pul : 24-10-2012 at 09:12.
Reply With Quote
Old 24-10-2012, 14:44
Erik Baas's Avatar
No personal life

Quote:
Originally Posted by frankvdberg
maar ?? dit zijn toch dingen die je gewoon kan zien en toch koop je het?

Een paar kleinigheden heb ik wel gezien, op een krasje in het glas werd ik nog gewezen, maar de rest (het belangrijkste) komt pas te voorschijn als je alles uit elkaar haalt om te gaan monteren. Het veertje brak toen ik de trekkabel wilde plaatsen.
Enfin, hoe je het ook wendt of keert, er is mij slecht spul verkocht voor een te hoog bedrag, en met de verkoper valt niet te praten; ook zijn toezeggingen komt hij niet na, en dat ik voor oplichter uitgemaakt word zit me ook hoog!

Ik vraag me af: hoe zou het gegaan zijn als ik het spul had laten opsturen? Dan had hij ook 60 euro geïncasseerd, en had ik ook met de brokken gezeten! Het argument "had je gewoon kunnen zien" gaat dan ook niet op. Wijs dus niet naar mij, ik heb het hem (en mezelf, ja) juist makkelijk gemaakt door het spul zelf te gaan ophalen.

Quote:
Originally Posted by frankvdberg
ik neem aan dat je niet blind bent !!.

Mooi dat je deze zin even aangepast hebt... als mensen niet meer beschaafd kunnen schrijven haak ik namelijk af!
Reply With Quote
Old 24-10-2012, 14:49
Erik Baas's Avatar
No personal life

Quote:
Originally Posted by De Pul
Geen discussies hier.

Check. Toen frank reageerde moest ik me wel verantwoorden. Misschien wil een mod de discussie even verplaatsen?

Quote:
als je een beoordeling wil geven zul je op zijn minst moeten zorgen dat je kloppende/relevante info plaatst.

Ik heb genoeg info gegeven denk ik, nota bene met de foto's er bij; wat wil je nog meer?
Reply With Quote
Reply

Posting Rules