|
||||
|
||||
Radio 2F komt niet diep genoeg
Ik heb dit weekend een leuk radiotje op de kop kunnen tikken voor een leuk prijsje, nu heb ik het probleem dat de radio niet diep genoeg komt.
Er blijft ongeveer een halve cm ruimte tussen het dash en de radio. iemand een idee of trucje om dat makkelijk op te lossen? Het gaat om een Marquant MCR-720. Alvast bedankt jongens!
|
||||
|
||||
Zit het montage beugeltje achterin de dash er nog?
|
||||
|
||||
Ik denk het wel, niks aan veranderd geloof ik?
Is dit makkelijk weg te halen?
|
|||
|
|||
even de kabels goed weg duwen. dan moet het gewoon passen. er is genoeg plaats om de radio te plaatsen als je de kabels maar goed aan de kant duwd
|
|
||||
|
||||
Zit er achter op de radio nog de bevestigingsmoer om de radio vast te zetten aan dat beugeltje? Zo ja die losdraaien.
Bij het terugschuiven van de radio wil ook nog wel eens gebeuren dat er draden klem zitten tussen dat beugeltje en de radio..
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties jongens
de kabels zitten er zeker weten niet tussen. Ik ga morgen ff proberen het moertje los te halen en dan laat ik het weten. |
|
||||
|
||||
Desnoods kun je het beugeltje achterin weghalen
|
||||
|
||||
gaat dat gemakkelijk? kwestie van los draaien of is het 1 geheel met het dash en word het gepriegel met snijden/zagen?
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas dat laatste. Of je koopt een radio zonder cd speler of casettedeck. Die zijn namelijk korter. (usb stick erin en je hebt muziek)
|
||||
|
||||
Heb het moertje geprobeerd los te halen maar het werkt niet.
Zonder de koelribben zou het wel passen denk ik, zou dit kunnen? Heb genoeg radios gezien die dit niet achterop hebben?
|
||||
|
||||
Een beetje fatsoenlijke radio past bij mij nooit in een 2F.
Ik moet altijd wat weghalen van het kunststof huis achterin. Sowieoso is het hopeloos om die berg draden erin te proppen, en dan je antenne kabel ook nog goed erin te proppen, lukt wel, maar tis ff puzzelen. Ik verwijder dus meestal een stuk dashboard, binnenin, waar de radio achter tegen aan drukt , dan krijg je meer ruimte en moet het passen.
|
|||
|
|||
Ik heb een jvc radio/cd er in zitten. Zonder in het dash te zagen. Kabeltjes netjes weg duwen en erin ging die.
|
|
||||
|
||||
Ja, mijn vorige radio had een ook een cd speler, had ik ook geen problemen mee.
Kabeltjes zijn er echt niet tussen gekomen.
|
||||
|
||||
kabeltjes kun je altijd proberen naar beneje te trekken Asbakkie er even uit schroeven en eventueel de kachelknoppen even aan de kant, maar je kunt er zo bij. Je kunt dan ook voelen waar de radio tegenaan loopt.
Het moertje + stootrubbertje achterop is meestal de boosdoener. Kan lastig zijn om eraf te halen, maar dan moet je gereedschap gaan gebruiken. meestal is het dopje alleen eraf halen al voldoende. Koelribben niet verwijderen. De ene radio heeft dit meer nodig dan de andere. Waar ze opzitten zijn ze dus echt nodig! (en die dingen worden aardig heet)
|
||||
|
||||
Heb ik allemaal al geprobeerd ik denk dat dan toch de enige optie is om te hakken en
zagen Als het gelukt is laat ik gelijk weten hoe en wat.
|
||||
|
||||
De radio werkt niet helemaal zoals het hoort
Dus het wordt toch een andere radio! Bedankt voor de hulp jongens
|
||||
|
||||
De radio werkt niet helemaal zoals het hoort
Dus het wordt toch een andere radio! Bedankt voor de hulp jongens