|
||||
|
||||
Vanmiddag een grijz/silvere golf 1 op zwarte bbs velgjes op de A15 richting Nijmegen. Was druk met zn telefoontje. Daarna een Golf 6 met USA lights, zwart gekleurd, verlaagd etc. Die persoon keek naar m'n vrachtwagen. en ik naar zijn golf! =D
|
|
||||
|
||||
Net rond kwart over 4 in sittard thv het trevianum een super dikke golf 1 gti, leek oakgreen, rood randje om de grill en op brede blinkende wielen, zag achter iets van een rolkooi die bestickerd was
|
|
||||
|
||||
Gister morgen fred nog ff gespot , en geloof vanmiddag ook nog
|
|||
|
|||
Quote:
Dan zal ik wel eff opletten op jou Audi. Vandaag trouwens een champagne kleurige golf2 gespot op de A27 richting Breda ter hoogte van meerkerk. Kreeg nog eff een duimpje opgezwaaid, ik reed in mijn golf2 donker blauw met Schmidt th-line's |
|
||||
|
||||
Ja, dat klopt Marco. Jij schrok je natuurlijk een hoedje dat er niks roods in de schuur stond
Die is al in de stalling, was net even een kastje aan het schuren / lakken.
|
||||
|
||||
Quote:
Viel me idd wel op ja.. Stond toch al mooi gestalt in de garage?
|
||||
|
||||
Quote:
Is van ivo(forumnaam ivotie), heeft ook een witte golf 2 met verbreed staal en keverdoppen. |
|
||||
|
||||
lage groene lupo bij 't loon in heerlen ging de autoweg richting kerkrade op. Zag er leuk uit.
|
|
||||
|
||||
Nette rode golf 2 op porsche's, jammer van de achterschade.
Ding stond in echt.
|
||||
|
||||
Nette rode golf 2 op porsche's, jammer van de achterschade.
Ding stond in echt, op t ursulinenhof.
|
||||
|
||||
vanmorgen om 6.20 een oranje kever, kwam de snelweg op vanaf geleen, richting eindhoven.
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk deze:
|
||||
|
||||
Ik denk het niet Roger, als ik me niet vergis staat die al geschorst weer in de garage.
|
|||
|
|||
Quote:
Aardig verlaagd en zal waarschijnlijk menie bruin zijn geweest? Is van een jongen uit puth, niet hier actief volgens mij. Rijd regelmatig met die kever naar weert. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag een zwarte golf 2 gti op de jachtlaan in apeldoorn
|
|
||||
|
||||
Gisteravond laat de groene mk4 TDI........en die had me toch een haast !!! Mijn vrouw bestempelde hem al........maar heb maar gezegd dat je anders nooit zo "vliegt"
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen als ik een uitruk heb van de brandweer excuus Fred
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dacht een Oranje in regio Geleen, dat zou em wel eens kunnen zijn
|
||||
|
||||
Vandaag aan het einde van de middag; legergroene (als ik goed zag) Polo 86c Steilheck op de prov.weg bij Soesterberg. Ik was met de GTI.
Iemand van hier??
|
||||
|
||||
96'er Bordeaux rode Vento gespot op zwarte Porsche twists met gepolijste rand.
Lekker laag en stond er goed gepoetst/bijgehouden bij! Stond vanmiddag in Eindhoven, nabij de Opeldealer. Had cursus bij Daf, en kwam hem na het uitrijden gelijk tegen in een parkeervak naast de weg.