|
||||
|
||||
Ben-MK1
Na een tijd rondkijken hier op het forum, veelal in de mk1 threads heb ik me angemeld en stel ik me bij deze dus even voor....
Mijn naam is Ben, 30 jaar oud en woon in Lexmond. Mijn interesse hier op het forum gaat vanwege mijn project uit naar golf 1. Ik heb alweer een aantal jaar geleden, in maart 2007 om precies te zijn een '83er golf 1 GTI (orig. ned.) gekocht met flink veel roest kan ik inmiddels wel zeggen . De bedoeling is om het uiterlijk en het interieur grotendeels origineel te houden. Ik wil wat kleine aanpassingen doen waardoor die iets cleaner wordt. (achterruitenwisser, antenne,sleepoog eraf bijv.) Er lag al een 16V PL blok in, die komt er weer in terug, upgrade van remmen en vering hoort daar natuurlijk bij. (vind ik ) Mijn andere auto's zijn/waren een '85 golf 2, 1.3 (verkocht), '00 golf 4, 1.6 16v, zwart, highline en een '85er BWM E28 525E (daily). Ik weet dat Deze komen snel! |
|
||||
|
||||
van de Golf 2 heb ik geen foto's. Dit was een originele 1.3, 3 deurs, kleur was donker rood metallic.
Dit was mijn Golf 4 waar ik van 2005 t/m 2010 mee heb gereden: [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|
|
||||
|
||||
Welkom .