|
|||
|
|||
Volkswagen Caddy 1985
Dit zijn foto's van toen ik ging kijken naar mijn caddy..
Ik zag veel werk.. maar toch meegenomen.. Start to work.. Rest van de foto's volgen als hij volledig af is.. Graag uw mening over de caddy |
|
||||
|
||||
Mijn mening is dat jij heel erg lekker bezig bent!
Heb je wat meer tekst en uitleg bij de caddy? Was die rot, welke motor komt er in, hoe lang heb je m al enz? |
|
||||
|
||||
Quote:
en eeeh niet te lang wachten metnieuwe foto's en info |
|
|||
|
|||
Gaaf!! Die laadruimte ook, met dat hout!
|
|
||||
|
||||
mooie caddy
alleen jammer van t taxi bordje
|
|||
|
|||
Quote:
Motor : 1600 Diesel Km stand : 79200km Bouwjaar 1985 Ik heb hem sinds 25mei 2012. Vernieuwing aan de caddy : - Nieuw dak - Nieuwe vloerplaat links + rechts - Nieuwe spatborden links + rechts - Nieuwe motorkap - Zetels van VW passat erin - Gaten in laadbak hersteld - Nieuwe dorpels - Nieuw stuk chassis gemaakt voor vloerplaat - Nieuwe uitlaat gemaakt - Nieuwe radiator - Nieuwe distributie riem - Nieuwe voorgril met enkele lichten - Nieuwe radio - Laadbak in gericht met houten plankjes - Nieuwe velgen van aez 185/50/15 ( voor verlopig ) - Rechts nieuwe wielkast - Wielkassen achteraan ingeklopt - Chroom voorbumper - Nieuwe klinken - Nieuwe ruitenwisser motor - Nieuwe chauffage motor - Nieuwe chauffage bescherming - Nieuwe gloeikaarsen - ... Wat komt er nog? - verlaging ( nog niet direct , eerst zo wat rondrijden ) - Breede velgen - Lederen intrieur - de rest zie ik wel nog.. Groetjes Yoshi |
|
|||
|
|||
Als je 'm op originele hoogte houdt, zou ik zeker die 'originele' wielen houden. Die staan echt goed!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb geen 4 gelijke originele velgen, heb er maar 3, rechts achter zat een velg van een andere auto een zwarte velg, en ook een andere trommel :s dat geen 4x100 is dus had even mizerie daarmee. Heb nu gewoon een simpele 5spaak velg gekocht voor erop |
|
|||
|
|||
Foto met de chrome bumper :
|
|
||||
|
||||
zo dan, die is van heel ver gekomen, ben je zelf plaatwerker?
|
|||
|
|||
Quote:
We hebben thuis een carrosserie bedrijf , mijn vader heeft alle laswerken gedaan en ik heb zowat al het schuurwerk gedaan. Want ik ga namelijk nog naar school ;D En het spuiten heeft mijn vader dan weer gedaan |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat taxi bordje was een test , komt er niet op hoor |
|
|||
|
|||
Quote:
Oei, dat vind ik altijd afbreuk doen aan de auto! Is er niet ergens een setje originele VW wielen te vinden? Eventueel van een Golf mkII of Passat. Ik weet dat bij Antwerpen in de buurt een setje Avus wielen ligt (zie hieronder). Al je die netjes zilvergrijs spuit (en voor het mooie de binnenkant zwart maakt) maak je 'm daar echt mee af! Voorbeeldje: MSW wielen Avus wielen En hier nog enkele losse mkI wielen. Last edited by Berrychello : 19-10-2012 at 08:54. |
|
|||
|
|||
Bijna klaar..
Laadbak : Achterkant : |
|
||||
|
||||
Mooie caddy. Zo heeft je pa mooi stukje reclame!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Het is een pracht van een wagen ook om reclame mee te maken, vele mensen zullen kijken als ze hem zien paseren, zo zie je er ook niet veel meer .. |
|
||||
|
||||
Mooie Caddy
TDI eriiiiin!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dank u ; Wat moet er allemaal vervangen worden als ik er een TDI wil in leggen? En wat kost dat ongveer? Mvg |
|
||||
|
||||
1 - donor golf 3 met 90 of 110pk TDI in redelijke staat (de motor dan)
2 - een hoop vrije tijd 3 - wat uitzoekwerk hier op t forum Weinig in geld gezien dus
|
|
||||
|
||||
Zou ik in België niet aan beginnen met die keuringen.