|
|||
|
|||
Mooie golf 2 Met wat schade, KOOPJE!!!!! nieuwe apk en distributie
Hey mensen,
Ik heb hier nog een golf 2 staan die ik wil verkopen. het gaat hier om een golf 2 1.3I, maar er zit wel een multipoint injectie op en de auto heeft best wat pit De auto heeft ook een gti grilletje met 4 lampen, wat ik er persoonlijk leuk uit vind zien. de auto heeft circa 165000 km gelopen Er zitten net wat nieuwe onderdelen op: Radiateur Remblokken (bosch) banden (toyos' achter en dunlops voor) thermostaat. multiriem oliedrukschakelaar oliefilter brandstoffilter Distributie 1,5 week geleden vervangen nieuwe apk tot 26 januari 2014 Minpuntje: Deuk in deur en in achterpaneel links de auto is af te halen in belfeld (noord-limburg") Voor een kleine 400 euro mag hij weg. Mvg. Tjerco Last edited by Tjocca : 20-02-2013 at 11:20. |
|
||||
|
||||
Foto's van de motor?
|
|||
|
|||
oja vergeten te posten, vanmiddag maak ik ze f
|
|
|||
|
|||
hij staat nogsteeds tekoop! mag voor 225 euro weg omdat ik egt geld nodig heb voor een nieuwe auto!!
Last edited by Tjocca : 20-02-2013 at 17:32. Reason: gh |
|
|||
|
|||
oliefilter benzinefilter en v-snaar zijn ook net vervangen! ik heb er een nieuwe spoorstang bij en de tank zit half vol!
|
|
|||
|
|||
Maak even een foto van de motor, een 1.3i is sneller weg dan een 1.3c en zo te horen heb je een 1.3i, succes!
|
|
|||
|
|||
het is een 1.3i en ik kan de foto's niet uploaden, maar als je interesse hebt in foto van het blok moet je ff je email neerzetten en dan mail ik hem
|
|
|||
|
|||
Hij gaat weer de verkoop in, er zit net neiwue apk op en distributie is net vervangen, alle bonnetjes van de onderdelen zijn aanwezig!!
|
|
||||
|
||||
Vraagprijs nog 225?
|
|
|||
|
|||
zie post, is 400 geworden, heeft nu weer wat nieuwe onderdelen en nieuwe apk, en hij is nu rijbaar, ik rij er nu in naar het werk elke dag dus hij is nu gefixt
|