|
||||
|
||||
Geweldige auto! ( ik was diegene die je naar dat parkeerplekje begeleide, met die skibril op t hoofd ). Wielen staan m echt heel erg goed !
|
|||
|
|||
Thx voor de positieve comments allemaal!!
Quote:
Oooh oké bedankt voor het mooie plaatsje hoor! Was wel tof na 275km zo onthaald te worden Grtn |
|
|||
|
|||
10x beter deze wielen, wat een gave bak is dit zeg!
|
|||
|
|||
Thx manne! Hier nog een foto om het af te leren
Grtz |
|
||||
|
||||
Gaaf ding zo!
|
|||
|
|||
Voor mij best of show (persoonlijk, qua smaak) van MWM. Wat een dikke bak. Op de show geen complimenten kunnen uitdelen dus maar een laf suimpje gegeven bij het stoplicht ;-)
Mijn droomwagen!! Groeten Bouke Edit.. Op foto vond ik de mini-velgen nog dikker.. Maar zoals ie nu staat komt in het echt een stuk mooier over dan op foto. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hehe thx voor de complimenten man! Jij was die in die witte jetta 2? Gave bak joh!!! Nog detail foto vn de velgen. Last edited by SUPER_CUPRA : 08-03-2012 at 23:37. |
|
|||
|
|||
Foto van in Asten (laatste keer buiten gekomen)
Daar de passat niet weg geraakt het 1 en het ander al aangeschaft voor komend seizoen door te komen... Bbs rc 8" breed kunne bemachtigen dan heb ek vanachter iets meer cup en dan komt de rand net buiten de kas. Juist randen nog polieren en dan harten van men 7" breed rc's erin en klaar is da. En vandaag de volgende update op de kop kunne tikken. Airride van GAS Word nieuw cilinderkoppakking, kleppedeksel, koppaking, filters, riemen... gestoken en word gevlakt. En als er nog tijd over is zou ek men automaat boite preventief willen laten nazien (werkt nog perfect) en indien nodig reviseren. Rest van de pic's volgen in de loop van de week. Last edited by SUPER_CUPRA : 14-10-2012 at 23:51. |