|
|||
|
|||
deze kan worden afgesloten
hallo
ik hen geen stroom van de ruiten sproeier hendel naar pompje . wie weet de oplossing mvg golfy Last edited by golfy : 11-11-2012 at 20:46. Reason: deze kan worden gesloten |
|
||||
|
||||
welkom hier. Spui maar zou ik zeggen.
|
|||
|
|||
Quote:
dankje wel |
|
||||
|
||||
Welkom
|
|
|||
|
|||
Quote:
dankje wel |
|
|||
|
|||
zijn er nog meetingen enz binnen kort?
mvg golfy |
|
||||
|
||||
Quote:
Meeting seizoen is wel zo,n beetje over...net als het open rijden.. Die hard,s uitgesloten Stroomloos pompje kan wel eens liggen aan de schakelaar bij je stuur...contactjes branden wel eens in door het verzamelde stof FF opschuren en proberen... En,oh ja ,welkom...
|
|||
|
|||
Welkom, heb je een foto van je cabrio?
Ik zal je vast wel zien rijden, ik woon in het t Zandt en rij in een gele golf 1(die valt wel op) |
|
|||
|
|||
Quote:
oke bedankt voor info ik ga het uitzoeken groeten golfy |
|
|||
|
|||
Quote:
moet nog foto maken dus je woont i het zand dat is dichtbij. heb je nog niet gezien. ik ben mijn golfy aan het op knappen zit nu met 2 stroom probleemen . mvg golfy |
|
||||
|
||||
Welkom Golfy!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
Quote:
bedank voor je bericht rabbit |
|
||||
|
||||
Welkom hier! Ben benieuwd naar foto's
|
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|
|
||||
|
||||
Welkom
|
||||
|
||||
welkom op volksforum
|
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie berichten
mvg golfy |
|
||||
|
||||
hee hallo hendrik
toch maar even aangemeld zie ik volgens mij gaan die electronica problemen wel goed komen hier groeten eelco |
|
|||
|
|||
hoe krijg ik de foto erop.
want als avatar is hij te groot. |