![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo
ik hen geen stroom van de ruiten sproeier hendel naar pompje . wie weet de oplossing mvg golfy Last edited by golfy : 11-11-2012 at 20:46. Reason: deze kan worden gesloten |
|
||||
|
||||
![]() welkom hier. Spui maar zou ik zeggen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dankje wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dankje wel ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zijn er nog meetingen enz binnen kort?
mvg golfy |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meeting seizoen is wel zo,n beetje over...net als het open rijden.. Die hard,s uitgesloten ![]() Stroomloos pompje kan wel eens liggen aan de schakelaar bij je stuur...contactjes branden wel eens in door het verzamelde stof ![]() FF opschuren en proberen... En,oh ja ,welkom... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Welkom, heb je een foto van je cabrio?
Ik zal je vast wel zien rijden, ik woon in het t Zandt en rij in een gele golf 1(die valt wel op) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oke bedankt voor info ik ga het uitzoeken ![]() groeten golfy |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
moet nog foto maken dus je woont i het zand dat is dichtbij. heb je nog niet gezien. ik ben mijn golfy aan het op knappen zit nu met 2 stroom probleemen . mvg golfy ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Golfy!
![]()
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bedank voor je bericht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier! Ben benieuwd naar foto's
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest ![]() Golf MKII GTI G60 5drs Oma's Edition One 16V __________________________________________ Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration Volvo V70 classic 2.5T Daily |
|
||||
|
||||
![]() welkom op volksforum
|
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor jullie berichten
mvg golfy |
|
||||
|
||||
![]() hee hallo hendrik
toch maar even aangemeld zie ik volgens mij gaan die electronica problemen wel goed komen hier groeten eelco |
|
|||
|
|||
![]() hoe krijg ik de foto erop.
want als avatar is hij te groot. |