![]() |
|
|||
|
|||
![]() Passat Gaat de verkoop in wegens afwerken andere projecten.
Specs: - full us is ingevoerd met alle nodige papieren - vr6 motor met compressor +-250pk en +-300nm - airco - servo - elektrische ramen - respray begin 2012 - geperforeerde remmen + ds performance blokken(met attesten) - volledige bastuck lijn(met attesten) - nu 85xxx miles = 136xxx km - altijd op tijd zijn onderhoud gehad, na compressorpobouw slecht 2000km gereden. ![]() ![]() ![]() prijs zonder keuring zonder compressor en wielen: 5000€ Prijs zonder keuring met compressor zonder wielen : 6000€ keuren kan maar dan moet je bij alles 750€ bijrekenen te bezichtigen lebbeke Belgie Voor vragen i.v.m keuring te vermijden: keuring kan heb originele wielen en vering nog liggen, compressor wordt afgebouwd op 20/10, bij remmen en uitlaat zijn attesten bij dus geen problemen om te keuren, ik reken enkel mijn kosten door aan de koper. Last edited by saas : 16-10-2012 at 11:28. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Wat voor compressor is het?
Als ik de verschillende verkoopprijzen bekijk, ga ik ervan uit dat je de volledige compressor voor 1000 euro zou verkopen, of vergis ik mij? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=104956 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit is enkel als je de wagen met compressor koopt, dan moet ik deze niet meer laten afbouwen, hier in belgie mogenaanpassingen aan de motor niet, prijs is bespreekbaar natuurlijk. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|