|
|||
|
|||
Quote:
Oké. Dus volgens jou is dit forum uitsluitend voor lui die zich bezig houden met het monteren van (veel te) dure velgjes, spaghetti-inlaatjes en verlagingssetjes. Iets uit een rek trekken en vervolgens monteren heet bij jou styleren? Kan. En jij denkt dat iemand die op een andere manier plezier heeft van de Golf II beter van dit forum kan opzouten? Dat is wat je wilt zeggen? |
|
||||
|
||||
Nou ik denk niet dat dat de bedoeling is. Iedereen heeft zijn eigen stijl en zijn eigen mening. Ik heb ook velgen die duurder waren dan mijn gehele Golf 2, maar wat maakt dat uit? Als ik dat mooi vind, dan doe ik dat. Het kan zijn dat jij dat niet mooi vindt, geen problemen mee. Maar opmerkingen zoals 'van zulke velgen ga je toch al scheel kijken' en dergelijke, slaan een beetje de plank mis als je het mij vraagt.
We leven in een vrij land, en iedereen mag zijn mening geven. Alleen is die mening niet bedoeld om iemand af te kraken, wat voor de een 'amateurstyleren' is, is voor de ander zijn hobby, zijn passie, en zoiets hoor je niet af te zeiken.
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15 Project: VW Golf 1.8t GTI '99 Last edited by Wouter42 : 08-10-2012 at 09:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
En nu sla je zelf de spijker op zijn kop !! Laat dus ook anderen genieten van zijn/haar auto Een mening mag zeer zeker gegeven worden maar het commentaar waar jij mee begon dan ben je gewoon verkeerd bezig en kan je ook commentaar terug verwachten. Quote:
Wel opletten he, die rode die ik plaatste is van hem
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi Richard, Nou dat jij moet opzouten heb ik niet gezegd en denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. De meeste mensen op dit forum zijn op deze manier met hun auto's bezig. Schroefsetje, velgjes enz.. (In mij geval fout grilletje bijvoorbeeld). De één houd het goedkoop (ikzelf) de ander pompt massaal geld er in. De één doet alles zelf de ander niet. De één gebruikt hem dagelijks en een ander zet hem op een trailer. Punt van het verhaal hoerboven.. (En dat zeg ik in mijn post) als jij bij iedere auto die verlaagd is en knappe velgjes er onder heeft zitten een reactie in de strekking "zonde vanmeen auto die standaard al heel mooi is" moet zetten... Dan denk ik dat je met 100 stuks niet klaar bent want het hele forum staat vol met dat soort auto's!! En ik vind dat je daarmee de hobby van ongeveer iedereen op dit forum tekort doet. Het woord amateurstyleren nam ik in de mond omdat jij ditmin mijn ogen ietwat minachtend gebruikte. Ik noem dat zelf styleren. Had het woord ook al jaren niet meer gebruikt Als we het dan over styleren hebben. Die golf 4 van Gerard met passat achterklep enz. Dat vind IK styleren. Zo'n man aanspreken op een meeting en hij kan je van allerlij grappige onopvallende details vertellen over zijn auto. Maargoed. Van mij hoeft noemand op te zouten. Maar jouw reactie lokte bij mij ook een reactie uit (normaal laat ik alle discussies links liggen ) (Als die rode van jou is: strakke auto ) |
|
|||
|
|||
En om het topic gaande te houden
Met trotse eigenaar |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad Punt lijkt me nu ook wel duidelijk, dus
|
||||
|
||||
Quote:
My bad, niet goed gekeken haha. @ Richard, die rode van jou is inderdaad erg mooi! Zou willen dat die van mij zo mooi rood was. Hier mijn meest recente foto, op de foto weer zonder motorblok.
|
|||
|
|||
mijn nieuwe woon werk vervoermiddel trouwens hier mag de gum ook wel eens door met al dat geneuzel |
|
||||
|
||||
Hier de mijne. Van de eerste eigenaar, met 93.000 op de teller bij aankoop en alle rekeningen erbij.
|
|||
|
|||
@Chriskee. Mooi door zijn envoud..
|
|
||||
|
||||
Quote:
moaaarrrr
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
zal zelf ook nog wat bijdragen aan dit fototopic,
hier mijn ex mk2's
|
||||
|
||||
Haha die donkere Jetta had achterop toch zeker 2J extra mogen hebben!
|
||||
|
||||
waren uit me hoofd gezegd 5,5 inch mini velgen met een hoge et, ideaal voor verbreden ja
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
is dit de huidige kleur of het geel? vind dit een dik kleurtje!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Erg mooie 2 Hierboven!!
|