|
|||
|
|||
Nette R32 Motor 16.000 Km
Nette R32 motor 16.000 km
Motor heeft 16.000 km komt uit een schade golf 5 R32 Motorcode BUB 16.000 KM Prijs 2150 euro Voor een eventuele ombouw in een golf 1 2 3 Corrado Vento of andere auto! Heb ik er een golf 4 R32 injectierail en dynamo aircopomp steun bij waar een stuurpomp op kan! Vr6 versnellingbak met zgan koppeling. Startmotor Eventuele inbouw mogelijk Motor is compleet met draadboom vrijgemaakte computer (regelapparaat ) Dynamo lambdasondes luchtmassameter en luchtfilterbak Foto's http://auto-onderdelen.marktplaats....gdxw%3D%3D&df=1 Last edited by 3gnr48 : 30-09-2012 at 15:38. |
|
|||
|
|||
skop
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Wat vraag je voor de motor incl inbouw? Antwoord mag ook via PB
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wil je mij ook een pb sturen met die info? |
|
|||
|
|||
motor + inbouw in jetta mk 2 mogelijk? zo ja kostprijs?
|
|
|||
|
|||
pb's verstuurd
|
|
||||
|
||||
en om in te bouwen in een Golf I?
Graag prijs via pm |
|
|||
|
|||
Zou je mij ook via PB kunnen laten weten wat de prijs inclusief inbouw in 'n Golf V is? Dankjewel!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nog te koop?
heb veel interesse! gr |
|
||||
|
||||
De advertentie op marktplaats is ook al een tijdje weg, dus ik neem aan dat deze verkocht is. (aangezien er ook al 2 maanden geen 'up' meer is geweest )
|
|||
|
|||
Dat denk ik ook ja dat die al weg is aangezien de prijs erg scherp was.
|
|||
|
|||
Hij is er nog!
|
|
|||
|
|||
Is de versnellingsbak nog aanwezig en doe je deze ook los weg? (Zo ja, prijs mag via pb )
|
|
|||
|
|||
mag slotje op
|