|
|||
|
|||
Jetta II bumpers
Voor en achterbumper vam jetta II 1991 (dikke bumpers), ook grill+ koplampen, alles samen 100 euro. Wilrijk Antwerpen
|
|
|||
|
|||
Ook andere Jetta stukken
Ook nog 4 deuren (centrale vergrendeling) , voor- en achterklep, alles 200 euro
Quote:
|
|
|||
|
|||
niemand interesse?
|
|
||||
|
||||
Foto's kunnen wonderen verrichten.
|
|
|||
|
|||
dan moet ik alles eens bijeenzoeken. Ik ben plaats in mijn garage aan het maken, en al het recente spul (na 1984) moet weg. Gelukkig staat het oud ijzer best veel.
|
|
|||
|
|||
of doe een bod, de spullen liggen er al zo lang. Deuren zijn roestvrij, alleen de raamlikkers zijn slecht. deurpanelen ook ok
|
|
|||
|
|||
Heb je misschien ook sideskirts, zeg maar zo'n onderste dikke zwarte lijst voor een Jetta MK2 vierdeurs?
|
|
||||
|
||||
Kleur? Foto's?
|
|||
|
|||
Quote:
hey ik ben ook van antwerpen ik ben zeker geintresseert in uw bumpers maar is bij de achterbumper de balk ook bij ? zo ja wanneer kan ik ze komen halen |
|
|||
|
|||
balk is er ook bij, in de voorste bumpers ook pinkers. Kleur boven en onder zwart plastic, midden is donkergrijs gespoten
|
|
|||
|
|||
dus 2 dikke bumpers, voor- en achterklep, complete grill met koplampen en 4 deuren voor jetta II voor 200 euro
|
|
|||
|
|||
sorry, geen foto's voor het moment, komt (ooit) nog wel. Dan moet ik alles wat bijeenzetten en buitenlicht zoeken. Wagen 5 jaar geleden afgebroken vanwege defecte motor, carosserie was nog heel goed.
|
|
|||
|
|||
up
|